رونمایی از نماد محیط زیست در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

خورنا|باقر گل فر:شهیدی نیا: پیام رونمایی از المانهای محیط زیست توجه به تولید پاک است و ما باید در حفظ محیط زیست جدیت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، روز کاری سه شنبه (۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۶) با رونمایی از یک نماد زیست محیطی توسط مدیرعامل این سازمان آغاز شد.

حفظ و ارتقای تولید در کنار نگهداشت زیست بوم که دو هدف راهبردی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است، پیام نصب این المان عنوان شد.

این مراسم با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط محیط زیست و شهرداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی انجام شد. در این مراسم مدیرعامل سازمان، پس رونمایی از این نماد، گفت: امیدواریم وقتی از نماد محیط زیست رونمایی می کنیم تمام دقت خود را نیز در حفظ محیط زیست مصروف داریم.

سید امید شهیدی نیا، ادامه داد: اداره محیط زیست بایستی دقت، فعالیتهای شرکتهای منطقه را پایش نماید و هر کجا که لازم شد با نظارت و ورود، نهایت تلاش را در جهت تولید پاک در منطقه داشته باشد و فعالیتهای منطقه به گونه ای انجام شوند که عملا در جهت کاهش مضرات و مشکلات زیست محیطی منطقه همت گماریم.

شهردار منطقه، جانمایی این نماد در کنار خور زنگی، محل تجمع سالانه مرغهای دریایی و در میان شرکتهای سنگین منطقه را هدفمند عنوان کرد و در این خصوص گفت: شرکتهای بزرگ در صورت توجه به محیط زیست، می توانند بیشترین اثرگذاری را در حفظ آن داشته باشند.

سید علی موسوی، گفت: قطر لوله های بکار رفته در این نماد از ۸ تا ۲۴ اینچ، با حداکثر ارتفاع ۶ متر است و در آن، برگ درخت، ماهی و مرغ دریایی به نحوی زیبا با لوله های صنعتی ترکیب شده است. جنس این سازه از استیل ۳۱۶ کم کربن است که در مقابل خورندگی مقاوم میباشد.

در آغاز امسال نیز، نماد دیگری با موضوع چرخه تولیدات محصولات پتروشیمی، مقابل درب پتروشیمی بندرامام و در بلوار توسعه رونمایی شده بود.

https://mahshahr.news/116463کپی شد!
3189