فرآیند تعدیل مدارک کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر از سر گرفته می شود

خورنا|باقر گل فر:مدیر منابع انسانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: روز گذشته پیشنهاد از سرگیری فرآیند تعدیل مدارک تحصیلی کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر با موافقت اولیه مدیریت محترم عامل همراه شد و به زودی شرایط و جزئیات آن در کمیته پرسنلی تصویب و اطلاع‌رسانی خواهد شد.
بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، علی جابری در حاشیه جلسه تشریح نحوه محاسبه و پرداخت کارانه در محل سالن کنفرانس شرکت اظهار کرد: روز گذشته طی جلسه‌ای با حضور مهندس ناصری از واحد کنترل تولید NPC، عوامل موثر بر محاسبه و توزیع کارانه به روسا و سرپرستان عمدتا بخش های تولیدی و سایر بخش‌های شرکت شرح داده شد.
وی افزود: این دستورالعمل برگرفته از مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی است که در چند سال گذشته به صورت جامع در شرکت هایی که ماهیت تولیدی دارند، انجام می شود.
مدیرمنابع انسانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ادامه از افزایش ارزش افزوده سازمان درسال ۹۶ خبر داد و خاطرنشان کرد: همواره در شرکت پتروشیمی امیرکبیر فاکتورهای تشکیل دهنده سبد کارانه و فاکتورهای متاثر در توزیع کارانه ثابت بوده و شرکت در محاسبه و توزیع از آن تبعیت کرده است، در واقع هیچ گونه دخل و تصرفی نیز در زمان‌های کاهش یا افزایش تولید، در دستورالعمل انجام نمی‌شود.
جابری ادامه داد: چنانچه نوسانی در فاکتورهای تشکیل دهنده سبد کارانه مشاهده شده؛ همانطور که  مدیران و روسا در شروع دستورالعمل مشاهده کردند، برگرفته از ارزش افزوده سازمان است که طبیعتا هر چه ارزش افزوده بیشتری برای سازمان به دنبال افزایش تولید و فروش و سایر آیتم‌های موثر ایجاد شود، سبد کارانه نیز بزرگتر خواهد شد، در غیر اینصورت طبیعتا حجم سبد کاهش پیدا می‌کند.
این مسئول اضافه کرد: همان طوری که در دو ماه اخیر به دنبال تلاش مضاعف سایر همکاران، خصوصا بخش تولید مشاهده کردیم، سبد کارانه به دلیل افزایش ارزش افزوده، بزرگ‌تر شده است، در واقع همواره مدیریت ارشد، مدیریت تولید سازمان و سایر مجموعه‌ها به دنبال این بودند که به نسبت ایجاد ارزش افزوده بالاتر برای سهام داران، همکاران نیز از این ارزش افزوده و زحماتی که متحمل می‌شوند، بهره‌مند گردند.
علی جابری مدیریت منابع انسانی، نیروی انسانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر را ارزشمندترین سرمایه برشمرد و گفت: خوشبختانه شرکت پتروشیمی امیر‌کبیر دارای ترکیبی از نیروهای بسیار باتجربه و عمدتا جوان، متخصص، کارآمد و فرهیخته می‌باشد که بزرگترین سرمایه شرکت محسوب می‌شوند، تلاش مدیریت سازمان نیز افزایش رضایت‌مندی همکاران است، طبیعتا با این امکان، بهره وری سازمان نیز افزایش پیدا می‌کند.
وی عنوان کرد: مدیریت شرکت ضمن قدر‌شناسی از همکاران تلاشگر پتروشیمی امیرکبیر، به منظور اعتلای انگیزه و افزایش رضایت همکاران، اقدامات موثری انجام داده که بعضا در سطح شرکت‌های منطقه بی‌نظیر و یا کم نظیر بوده است، روز گذشته پیشنهاد اجرایی نمودن فرآیند تعدیل مدارک همکاران در کلیه سطوح که پیش از این تعطیل شده بود، با موافقیت اولیه مدیریت محترم عامل همراه شد، بخشنامه‌های مکانیزم انجام این مهم نیز به زودی در کمیته پرسنلی تصویب و به اطلاع همکاران واجد شرایط خواهد رسید.
مدیرمنابع انسانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر در پایان از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری شرکت خبر داد و اظهار کرد: شرکت پتروشیمی امیرکبیر به دستور مدیرعامل محترم و با انتخاب مشاوران خبره (هماهنگ با سایر شرکت‌های منطقه) نسبت به شروع مراحل طرح طبقه‌بندی مشاغل اقدام نموده است، هرچند فاز عمده آن( اصلاح نظام مزدی و رتبه‌بندی مشاغل) پیش از این انجام شده بود.

https://mahshahr.news/120025کپی شد!
4168