عدم اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بندرماهشهر از حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور/ تلاش برای پوشش ضعیف رسانه‌ای و پنهان کردن ضعف خود!!!

صبح امروز سه‌شنبه 18 آذر ماه، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان آبگرفتگی‌های اخیر بندرماهشهر، در این شهرستان حضور پیدا کرد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرماهشهر با دعوت گزینشی از تعدادی از خبرنگاران معتمد با هدف کنترل فضای رسانه‌ای، این بازدید را در سکوت خبری قرار داد.

در حالی که شهروندان این شهرستان طی هفته‌ی اخیر با تجمع مقابل دادگستری خواهان برخورد با خاطیان امر بودند، فرمانداری بندرماهشهر با این اقدام خود، به خواسته های به حق شهروندان این شهرستان بی محلی کرده است.

گفتنی است که میزان تزریق نقدینگی در این شهرستان در مقابل اقداماتی که صورت می‌گیرد به مراتب بیشتر است و همین امر را می‌توان یکی از دلایل هراس فرمانداری در رویارویی خبرنگاران شهرستان با رئیس سازمان بازرسی کل کشور عنوان کرد.

گفتنی است که علیرغم پیگیری‌های مستمر خبرنگاران شهرستان، فرمانداری بندرماهشهر دائما از اطلاع رسانی زمان جلسات و بازدید‌ها سر باز می‌زند.

لازم به ذکر است این اتفاق و بی احترامی به خبرنگاران و اصحاب رسانه، بارها اتفاق افتاده است؛ تا جایی که در اکثر بازدید ها مقامات کشوری و استانی، از خبرنگاران محلی به علت آگاهی از اتفاقات شهرستان و جلوگیری از بیان مشکلات، دعوت به عمل نمی آید.

https://mahshahr.news/154584کپی شد!
519