پس از قطعی چندین ساعته آب بندرماهشهر؛ جاری شدن شیرکاکائو در شبکه آب شهری

آنچه در تصویر مشاهده می کنید، شیر کاکائو نیست. به ظاهر آب شربی است که در لوله ی خانه های اهالی بندرماهشهر جاری و تحویل شهروندان بندرماهشهری می‌شود.

آنچه در تصویر مشاهده می کنید، شیر کاکائو نیست. به ظاهر آب شربی است که در لوله ی خانه های اهالی بندرماهشهر جاری و تحویل شهروندان  می‌شود.

به طور معمول روزانه یکی از مناطق بندرماهشهر به دلایل مختلف با قطعی آب مواجه می شود. مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر چندی پیش در مصاحبه با ماهشهرنیوز گفته بود: قطعی آب و یا کاهش فشار، یکی از پارامتر های آلودگی آب است. هر چه قطع شدن آب بیشتر باشد، آلودگی آب نیز بیشتر است.

شنبدی در آن مصاحبه تاکید کرده بود: وقتی کدورت آب زیاد باشد، کلر زدن به آن بی فایده است؛ زیرا کلر در کدورت بالا در آب نفوذ نمی کند و آلودگی آب بیشتر می شود. وی در آن مصاحبه، وضعیت آب بندرماهشهر را یک بیماری مزمن و قدیمی عنوان کرده بود.

گفتنی است که آبفا بندرماهشهر طی ماه‌های اخیر به دلیل انتشار گزارش‌های مردمی در خصوص پایین بودن کیفیت آب شرب،  از رسانه ماهشهرنیوز شکایت کرده است.

به نظر می رسد مسئولین اداره مذکور به جای رسیدگی به کیفیت آب و تلاش برای تامین آب سالم آشامیدنی، تمرکز خود را روی سرکوب رسانه ها گذاشته اند و می خواهند با ایجاد رعب و وحشت بین رسانه ها، مانع از انجام رسالت خبری آن ها شوند.

https://mahshahr.news/154631کپی شد!
353