در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا بندرماهشهر عنوان شد:

بازگشایی تالارهای مراسمات و رستوران ها با دریافت مجوز از اتاق اصناف و مرکز بهداشت/ برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس به صورت غیرحضوری   

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندرماهشهر در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: امتحانات نوبت اول همه مقاطع تحصیلی به استثنای دروس فارسی و ریاضی پایه اول و دوم ابتدایی، به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش ماهشهرنیوز، صبح روز سه شنبه ۹ دی، جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان به ریاست عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و با حضور اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری بندر ماهشهر برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر محمد شنبدی دبیر و سخنگوی ستاد به بیان آخرین وضعیت شهرستان پرداخت. سپس مدیر آموزش و پرورش نیز به آخرین دستورالعمل ها جهت برگزاری امتحانات نوبت اول اشاره کرد.

در ادامه مهندس عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: با تلاش کادر پزشکی و درمانی، همراهی مردم عزیز و زحمات کلیه دستگاه‌ ها، توانسته ایم به سوی کاهش مبتلایان به ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان گام برداریم و امیدواریم این روند تا زمان ریشه کن شدن این بیماری ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بندرماهشهر افزود: باتوجه به شرایط کنونی و تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با ویروس کرونا، بازگشت برخی فعالیت ها به روال عادی مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از این تاریخ، صاحبان تالارهای مراسمات و همچنین رستوران داران می توانند با دریافت معرفی نامه از اتاق اصناف و ارائه به مرکز بهداشت شهرستان نسبت به اخذ مجوز جهت بازگشایی و فعالیت مجدد خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طبق ظرفیت های اعلام شده اقدام نمایند. ضمن آنکه هر واحد صنفی می بایست طبق مجوز صادر شده فعالیت داشته باشد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات و دستورالعمل های بهداشتی بدون هیچگونه اغماضی آن واحد صنفی پلمپ خواهد شد.

عادل عکرش در خصوص نحوه برگزاری امتحانات مدارس گفت: در این خصوص  امتحانات نوبت اول همه مقاطع تحصیلی به استثنای دروس فارسی و ریاضی پایه اول و دوم ابتدایی، به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد. وی دلیل حضوری برگزار شدن امتحانات دروس فارسی و ریاضی پایه های اول و دوم دبستان را دستورالعمل کشوری بیان کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پایان بیان داشت: از عموم شهروندان شریف تقاضا داریم با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، کادر پزشکی و درمانی را همیاری نموده تا بتوانیم هرچه سریع تر بر این ویروس غلبه کرده و به شرایط عادی دست یابیم.

 

https://mahshahr.news/154641کپی شد!
613