جانشین مرزبانی ناجا خبر داد:

آغاز طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز «رعد» در کشور

جانشین مرزبانی ناجا در بازدید از پاسگاه بوخضیر دریابانی بندر ماهشهر از آغاز اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز «رعد» در کشور خبر داد.

به گزارش ماهشهرنیوز، سردار جلال ستاره صبح امروز در بازدید از پاسگاه بوخضیر دریابانی بندر ماهشهر اظهار کرد: طرح جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز موسوم به طرح رعد، از امروز در سراسر کشور آغاز شد.

وی افزود: این طرح در راستای حمایت از تولید ملی و مبارزه با اخلال در نظام اقتصادی کشور اجرا و در این طرح با قدرت تمام با قاچاقچیان کالا و ارز مقابله خواهد شد.

جانشین مرزبانی ناجا تصریح کرد: این طرح در استان خوزستان و شمال خلیج فارس به عنوان یکی از شریان‌ها و مبادی اصلی ورود کالا به کشور با جدیت و شدت بیشتری اجرا می‌شود.

ستاره همچنین با اشاره به آمار قاچاق دام در حوزه دریا، گفت: در حال حاضر بحث قاچاق دام از طریق دریا فقط به مقصد بندر خصب عمان صورت می‌گیرد که مبارزه با این مسأله در خشکی هزینه‌ها و مشکلات فراوانی دارد.

وی ادامه داد: برای مبارزه منطقی‌تر و بهتر با این پدیده تمام توان خود را در دریا و آب‌های ساحلی و سرزمینی کشور و حوالی تنگه هرمز گذاشته‌ایم و این موضوع هزینه‌ها و مشکلات این کار را میزان قابل توجهی کاهش داده است.

جانشین مرزبانی ناجا عنوان کرد: به قاچاقچیان احشام هشدار می‌دهیم که مبارزه و برخورد ما با این موضوع بسیار جدی، سخت و شدید خواهد بود بنابراین به آنها توصیه می‌‌کنم دست از این اقدام بردارند.

ستاره در پایان گفت: البته در راستای مبارزه و مقابله با این پدیده در خوزستان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و آمار آن در این استان به نزدیک صفر رسیده است.

https://mahshahr.news/154643کپی شد!
905