اجرای ناقص طرح طبقه بندی مشاغل در پتروشیمی بندرامام

بنا به گزارش های رسیده از کارکنان قرارداد مدت موقت پتروشیمی بندرامام درخصوص اجرای ناقص طرح طبقه بندی مشاغل در سال ۱۳۹۷ که یکی از مفاد مهم آن (موضوع ماده دو) درمورد احراز شغل مدرک تحصیلی می باشد، اجرا نشده و همچنان همان مدرک جذب نیروها در سال ۱۳۹۱ در نظر گرفته شده است.

به گزارش ماهشهرنیوز، در صورتی که در اجرای طرح، کلیه مجتمع های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس مدارک تحصیلی را با توجه به سمت و شغل افراد احراز، بروز و تعدیل می کنند، این مسئله در پتروشیمی بندرامام به بهانه اجرای ساختار سازمانی که منافاتی با اجرای کامل طرح طبقه بندی ندارد ناقص و حق و حقوق نفرات قانون کار ضایع شده و با دستور مدیرعامل پتروشیمی بندرامام تعدیل مدرک نیروها متوقف شده است.

در سایر مجتمع های منطقه ویژه ۶ درصد مزد گروه شغلی بعنوان حق فنی به نیروهای عملیاتی در زمان اجرای طرح طبقه بندی برای مشاغل عملیاتی در نظر گرفته شد که با توجه به ماهیت و شرایط سخت شغلی با نیروهای ستادی تفاوت داشته باشد.

کارکنان پتروشیمی بندرامام علی رغم ارائه مستندات، گزارشات و مکاتبات متعدد طی دو سال اخیر به مدیر منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس در خصوص نحوه اجرا در سایر شرکت های هلدینگ و تفاوت در اجرای آن در پتروشیمی بندرامام نتیجه ای حاصل نشده و کارکنان از وضعیت موجود و بی توجهی مسئولان ذی ربط بشدت ناراضی هستند.

نظر همیشگی مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس تاکید بر وحدت رویه در کلیه برنامه های حوزه انسانی می‌باشد که این موضوع در خصوص پتروشیمی بندرامام اجرا نشده است.

کارکنان پتروشیمی بندرامام خواستار رسیدگی و ورود هر چه سریعتر مدیر توسعه منابع انسانی و بازرسی هلدینگ بعنوان متولی و ناظر به قوانین و دستورالعمل به این مهم شدند.

https://mahshahr.news/154658کپی شد!
840