جان هفت هزار نیروی پتروشیمی بندرامام بازیچه تصمیم مدیرعامل/ رستمی مصوبات ستاد کرونا را اجرا نمی کند

پس از اعلام وضعیت حاد استان خوزستان و پرخطر شهرستان بندرماهشهر و ابلاغ دستور محدودیت های کرونایی برای کلیه پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام بر خلاف دستورالعمل و منافع مردم منطقه، زیر بار اجرای مصوبات نرفت.

وضعیت قرمز بندرماهشهر باعث ایجاد محدودیت های ترافیکی و تعطیلی صنفی در این شهرستان شده است، امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه و مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه طی حکمی با توجه به شرایط خطرناک موجود دستورالعملی واحد در خصوص رعایت محدودیت های حضور کارکنان به مدیران عامل پتروشیمی ها ابلاغ کرد.

در این شرایط پر خطر، شروع پیک چهارم کرونا و افزایش مبتلایان کرونایی، مدیرعامل پتروشیمی بندرامام بی توجه به سلامت کارکنان محدودیت های ابلاغی را اجرا نکرده است.

سلامتی و جان بیش از هفت هزار نفر نیروی این پتروشیمی در گرو تصمیم حمیدرضا رستمی مدیرعامل خودکامه پتروشیمی بندرامام می باشد.

در حالی که مسئولین بهداشت و درمان استان خوزستان‌ و شهرستان بندرماهشهر از افزایش مبتلایان، پر شدن بیمارستان ها و رعایت پروتکل ها صحبت می کنند، اما مدیرعامل پترشیمی بندرامام بی اهمیت نسبت به جان کارکنان و خانواده های آنان تصمیم خودسرانه و دور از انسانیت اتخاذ کرده است.

https://mahshahr.news/154757کپی شد!
منبع
936