نشست حبیب آقاجری با بازنشستگان سپاه پاسداران بندر ماهشهر

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با کانون بازنشستگان سپاه پاسداران بندر ماهشهر، از پیگیری مطالبات و خواسته های آنان در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، حبیب آقاجری با جمعی از بازنشستگان سپاه پاسداران بندر ماهشهر دیدار و گفت‌وگو پرداخت.

در این نشست نمایندگان کانون بازنشستگان سپاه بندر ماهشهر با بیان مشکلات خود، از نماینده شهرستان در مجلس درخواست داشتند تا مواردی همچون: بهبود خدمات رفاهی، اشتغال فرزندان، کارت ایثارگری، بومی‌گرایی و همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری را پیگیری کند.

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: پاسداران در زمان خدمت با تمام وجود برای این آب و خاک جانفشانی کرده‌اند و نیاز است پس از دوره ی خدمت و در زمان بازنشستگی به نحوه شایسته به آن ها خدمات رسانی شود.

وی ادامه داد: بازنشستگان لشکری و سپاه با برخی مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند که در این راستا امیدواریم با دائمی شدن طرح همسان سازی بازنشستگان کشوری و لشکری عمده این مشکلات رفع گردد.

آقاجری در پایان افزود: طرحی در مجلس مصوب کردیم که ایثارگرانی که به صورت پیمانی، شرکتی و قرارداد مدت معین در دستگاه‌های دولت مشغول به کار هستند، مشمول قانون استخدام ایثارگران شوند و پیگیر اجرایی شدن آن از سوی دولت هستیم.

https://mahshahr.news/155026کپی شد!
514