سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر: قطعی آب شهرک صنعتی ماهشهر مقطعی و به دلیل عدم مدیریت مصرف آب بوده است

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: قطعی آب شهرک صنعتی بندر ماهشهر به صورت مقطعی و مربوط به عدم مدیریت در مصرف آب بوده است.

فریدون بندری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ماهشهر نیوز اظهار داشت: خط لوله انتقال آب شهرک صنعتی بندر ماهشهر با خط لوله شهرک مدنی با ۸ هزار نفر جمعیت مشترک است و آب در شهرک صنعتی در یک مخزن قرار گرفته و از آن مخزن به سمت شهرک مدنی می‌رود.

وی افزود: وجود برخی مشکلات در شهرک صنعتی و عدم مدیریت صحیح در برداشت آب، باعث شده آب به سمت شهرک مدنی نرود و حدود یک ماه است این شهرک با تنش آبی مواجه شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: جلسات مکرری در این رابطه برگزار و در آخرین جلسه مقرر شد که به دلیل تنش آبی موجود در استان و کشور مقدار آب ورودی به شهرک صنعتی بندر ماهشهر مدیریت شود که هر دو شهرک از نعمت آب برخوردار باشند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: برای حل این مشکل، زمان‌بندی مشخص شد و بر اساس این زمان‌بندی آب در اختیار شهرک صنعتی قرار می‌گیرد و شرکت‌ها و صنایع مانند گذشته هر زمان و به هر میزان قادر به برداشت آب نیستند.

بندری عنوان کرد: شرکت‌ها و صنایع مستقر در این شهرک، میزان آبی که در اختیار آنها است را مدیریت نمی‌کنند و به همین دلیل به مشکل برخورده‌اند، تمام تلاش ما بر این است که هم به شهرک صنعتی و هم به شهرک مدنی آب کافی برسد.

وی متذکر شد: مشکل مشترک بودن خط لوله انتقال آب شهرک صنعتی و شهرک مدنی یک مشکل قدیمی و زیرساختی و مربوط به گذشته است و رفع آن زمان‌بر خواهد بود و در حال حاضر تنها راه، مدیریت مصرف آب است.

https://mahshahr.news/155116کپی شد!
220