در سومین روز برگزاری آزمون سراسری، ۱۴۵۰ داوطلبِ گروه آزمایشی علوم تجربی در بندرماهشهر به رقابت پرداختند

آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش ماهشهرنیوز، صبح امروز جمعه ۱۱تیرماه ۱۴۰۰ ، با برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی بزرگترین رقابت درسی کشور ادامه پیدا کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر در این ارتباط اظهار کرد: امسال دومین سال برگزاری کنکور در شرایط کرونایی است و با استفاده از تجربه سال قبل و نظارت کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان، آزمون سراسری با افزایش تعداد حوزه ها و کاهش تعداد متقاضیان در هر حوزه با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی در حال برگزاری است.

عبدالخالق درویشی به ارائه آمار داوطلبین گروه های آزمایشی پنجگانه در شهرستان بندرماهشهر پرداخت و گفت: در آزمون گروه هنر که روز چهارشنبه برگزار شد ، تعداد۳۱۷ داوطلب شرکت کردند که از این تعداد، ۲۳۴ داوطلب زن و تعداد ۸۳ داوطلب مرد بودند.

وی افزود: روز گذشته در آزمون گروه علوم ریاضی و فنی تعداد ۳۹۶ داوطلب شرکت کردند که از این بین، ۱۰۲ داوطلب زن و ۲۹۴ داوطلب مرد هستند.

درویشی در ادامه بیان کرد: در دیگر آزمون روز گذشته و در گروه آزمایشی علوم انسانی تعداد۶۹۸ داوطلب شرکت کردند که از این میان ۵۱۰ داوطلب زن و ۱۸۸ داوطلب مرد بودند.

وی به برگزاری آزمون گروه علوم تجربی در صبح امروز اشاره کرد و گفت: در رقابتی ترین گروه آزمایشی کنکور یعنی علوم تجربی در شهرستان بندرماهشهر، تعداد ۱۴۵۰ نفر داوطلب ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شده اند که از این تعداد، ۱۰۵۱ داوطلب زن و ۳۹۹ داوطلب مرد هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر تصریح کرد: در آخرین روز برگزاری کنکور سراسری در بندرماهشهر، صبح فردا شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰، تعداد ۳۷۹ نفر متقاضی تحصیل در زبانهای خارجی به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد، ۲۷۵ داوطلب زن و ۱۰۴ داوطلب مرد هستند.

درویشی در پایان از همکاری و مساعدت صمیمانه فرمانداری بندرماهشهر ، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و همکاران فرهنگی خود در اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر در کلیه فرایند برگزاری کنکور سراسری تشکر کرد.

https://mahshahr.news/155174کپی شد!
327
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *