سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر:

استقبال مردم بندر ماهشهر از واکسن کرونا مطلوب نیست/ فعالان فضای مجازی به کمک طرح واکسیناسیون بیایند

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: فعالان فضای مجازی در امر ترغیب و تشویق مردم به شرکت در طرح واکسیناسیون کرونا کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، فریدون بندری در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان که با حضور نماینده مردم حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: با وجود تردد کشتی‌های خارجی در بندر امام خمینی(ره) وضعیت منطقه قابل اطمینان است.

وی افزود: این اطمینان موجود حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی متولیان امر در اداره کل بنادر و دریانوردی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندر ماهشهر در ادامه با انتقاد از استقبال کم مردم از طرح واکسیناسیون کرونا، عنوان کرد: در بحث ترغیب مردم به شرکت در این طرح فقط رسانه‌های رسمی ورود کردند و دیگر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی کمتر به این مقوله پرداختند.

بندری متذکر شد: فعالان مجازی شهرستان باید به ترغیب و تشویق مردم به شرکت در این طرح و همچنین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کمک کنند چرا که امروز برای نجات از این ویروس راهی جز رعایت شیوه‌نامه‌ها و تزریق واکسن وجود ندارد.

وی همچنین با تأکید بر لزوم رعایت محدودیت ساعات کاری و نفرات در صنایع پتروشیمی خاطرنشان کرد: صنایع پتروشیمی باید شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا و محدودیت ساعات کاری و تعداد نفرات را به طور دقیق رعایت کنند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در پایان با اشاره به برخی مشکلات ایجاد شده در ارائه خدمات مرکز سی‌تی‌اسکن امام حسن(ع) این شهرستان گفت: این مرکز همچون گذشته همچنان پوشش دهنده بیمه‌های سلامت و تأمین اجتماعی باشد.

https://mahshahr.news/155255کپی شد!
368