بدقولی شرکت عملیات غیرصنعتی؛ علت عدم نصب سی تی اسکن بیمارستان معرفی/ ظرفیت تست‌های “پی سی ار” در بندرماهشهر محدود است

رییس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر گفت: قرار بود بودجه تعمیر ساختمان دستگاه سی تی اسکن بیمارستان معرفی از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی پرداخت شود که این شرکت در واریز پول به حساب پیمانکار تاخیر داشته است.

شنبدی در خصوص نبود دستگاه سی.تی.اسکن در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری ماهشهر نیوز بیان کرد: ساختمانی که دستگاه سی.تی.اسکن این بیمارستان در آن قرار می‌گیرد، در حال تعمیر است؛ قرار بود بودجه تعمیر این ساختمان از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی پرداخت شود که این شرکت در واریز پول به حساب پیمانکار تاخیر داشته است.

وی افزود: دستگاه سی.تی.اسکن جدید خریداری شده و آماده نصب است و به محض اینکه پول به حساب پیمانکار واریز شود، ساختمان آن تکمیل خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر در خصوص اعتراض برخی شهروندان به دیر اعلام شدن نتیجه تست‌های پی.سی.آر بیان کرد: ظرفیت تست‌های پی.سی.آر در شهرستان محدود است و در طول روز فقط از ۱۰۰ نفر می‌توانیم تست بگیریم. متاسفانه کارفرمایان فقط با ارایه تست پی.سی.آر به کارکنان مرخصی می‌دهند و بسیاری از مبتلایان برای دریافت استراحت پزشکی و ارایه به کارفرما، به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه می‌کنند.

شنبدی گفت: شخصی که علایم بیماری دارد، باید خود را قرنطینه کند و کارفرما باید بر اساس گواهی استراحتی که پزشک صادر می‌کند به کارکنانش مرخصی دهد و احتیاجی به ارایه جواب تست پی.سی.آر نیست.

https://mahshahr.news/155368کپی شد!
462