برای اولین بار در تاریخ ورزش خوزستان؛ تیم هیئت ووشو بندرماهشهر بر سکوی سوم لیگ برتر ووشو کشور ایستاد

تیم هيئت ووشو بندرماهشهر برای اولین بار در تاریخ ورزش خوزستان موفق شد با درخشش بازیکنان و کادر فنی بومی خود بر سکوی سوم لیگ برتر ووشو کشور بایستد.

پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ووشو بزرگسالان آقایان کشور تحت عنوان جام مدافعان سلامت با حضور ٩تیم در دو گروه به صورت فشرده به مدت پنج روز در آکادمی ووشو ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

شاگردان احمدعسکری مهر که در گروه نخست این رقابتها با تیم های پاس ناجا، شهرداری ملارد و بیمه حکمت ارتش همگروه بودند موفق شدند با ٣پیروزی، ١تساوی و ٢شکست با ١٠ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابتها تیم هیئت ووشو بندرماهشهر با توجه به فشردگی مسابقات و درصد بالای مصدومیت ها و همچنین جهت امیدواری به کسب سکو با درایت کادر فنی ترجیح دادند به اکثر بازیکنان اصلی در تایم صبح استراحت دهند و در نهایت برابر تیم دانشگاه آزاد قهرمان دو دوره اخیر این رقابتها نتیجه را واگذار کردند تا راهی دیدار رده بندی شوند.

در دیدار رده بندی این مسابقات جوانان ماهشهری که امید زیادی به کسب مدال و رفتن بالای سکو داشتند با تمام توان به مصاف تیـم پرقدرت پـارس جنـوبی عنـوان دار شش دوره قهرمانی این مسابقات رفتند و در مبارزاتی سخت و نفسگیر موفق شدند در بخش تالـو(۴بر ۱)، بـخش ســاندا(۶بر۳ )و در مجمــوع(۴_١٠)به پیروزی برسند و اولین عنوان تاریخ ووشو استان خوزستان در این رقابتها را بدست آورند.

این رقابتها که از شبکه ورزش به صورت زنده پخش می شد به گفته رئیس فدراسیون از نظر سطح کیفی با مسـابقات آسیایی و جهـانی در فاصله کمی قرار داشت که در پایان تیم دانشگاه آزاد تهران برای سومین فصل متوالی عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم پاس ناجا تهران نایب قهرمان شد و تیم هیئت ووشو بندرماهشهر با جوانان پرتلاش و پرانگیزه خود بر سکوی سوم ایستاد.

https://mahshahr.news/155540کپی شد!
587