کمبود قطعات سامانه هوشمند جایگاه های سوخت بندرماهشهر را با مشکل مواجه کرده است

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی آبادان گفت: برخی جایگاه‌های سوخت در بندرماهشهر به علت ناقص بودن تاسیسات و یا کمبود برخی قطعات دچار مشکل شده‌اند.

قاسم اسدی، مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی آبادان درباره خرابی پمپ ها در جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار داشت: واقعیت این است که امکانات و تجهیزات جایگاه های سوخت اکثرا تعمیر شده و کارکرده هستند که در جریان کار دچار مشکل شده و پس از مدت کوتاهی دوباره خراب می‌شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی آبادان در ادامه گفت: تلاش خود را برای تأمین قطعات جایگاه های سوخت پرازدحام در اولویت قرار می‌دهیم تا مشکل حل شود، اما به این خاطر که قطعات و تجهیزات کم، ناقص و اغلب کهنه و کارکرده هستند، اکنون نه تنها در بندرماهشهر و خوزستان بلکه سراسر کشور با معضل جدی مواجه هستیم.

قاسم اسدی گفت: کمبود قطعات سامانه هوشمند برخی پمپ های جایگاه های سوخت را از مدار خارج کرده است، کمبود قطعات مصرفی از یک طرف و از طرفی دیگر کیفیت پایین برخی قطعات باعث خرابی سریع و از کار افتادن آن‌ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و مساعدت همکارانم امیدواریم طی چند روز آینده مشکل جایگاه های سوخت بندرماهشهر برطرف شده و شهروندان بندرماهشهری بدون دغدغه و معطلی سوختگیری خود را انجام دهند.

اسدی در خصوص نبود بنزین یورو ۴ در جایگاه های سوخت بندرماهشهر گفت: باتوجه به مصوبه هیئت دولت سوخت یورو ۴ فقط در کلان شهرها عرضه می‌شود، گاهی از اوقات نیز سهمیه مازاد سوخت یورو ۴ به برخی شهر ها منتقل شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی در پایان افزود: کیفیت بنزین معمولی که در جایگاه های سوخت شهرستان بندرماهشهر ارائه می‌شود طبق کارشناسایی های انجام شده دارای رتبه خوبی از نظر کیفی است.

https://mahshahr.news/155603کپی شد!
346