سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر:

نتیجه بررسی گزینه شهرداری بندر ماهشهر تا دو هفته دیگر اعلام می‌شود

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: نتیجه بررسی گزینه شهرداری بندر ماهشهر تا دو هفته دیگر اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، فریدون بندری اظهار داشت: با توجه به ضرورت و اهمیت شهرداری بندر ماهشهر، در جلسه تحلیف به تمام اعضای شورا تأکید شد که قبل از اتمام مهلت یک ماهه با اتفاق نظر و بررسی کارشناسی بهترین گزینه را برای سکانداری شهرداری ماهشهر انتخاب کنند.

وی افزود: متأسفانه اعضای شورا در مهلت یک ماهه برای انتخاب شهردار به نتیجه لازم نرسیده و این مسأله مطابق قانون تخلف بوده و مراتب امر به استانداری اعلام و منجر به تذکر جدی از سوی استانداری خوزستان شد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: انتظار اکید بنده از اعضای شورا همواره این بوده که به پاس اعتماد و اطمینان و مشارکت بسیار خوب شهروندان شریف بندر ماهشهر، با همگرایی و هم‌افزایی در بین خود و فارغ از تأثیرپذیری جریانات ناسالم، بستر بسیار مناسبی را برای انتخاب گزینه برتر به وجود آورند.

بندری ادامه داد: با وجود تلاش‌های فراوان اینجانب و برگزاری جلسات مکرر برای ایجاد فضای همدلی، متأسفانه فضای متعصبانه و شتابزدگی در بین اعضای شورا حاکم و گزینه‌ای به عنوان شهردار انتخاب و به فرمانداری اعلام شد.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه گزینه معرفی شده از مدت‌ها پیش به عنوان گزینه‌ شهرداری یکی از شهرهای استان معرفی و در مرحله‌ صدور حکم قرار داشته و با عنایت به اهمیت و ضرورت ویژه شهرداری بندر ماهشهر، قطعاً هیئت تطبیق شهرستان، فارغ از هرگونه شتابزدگی و تنها بر اساس رسالت قانونی نسبت به بررسی و اعلام نتیجه مصوبه شورا تا قبل از مهلت قانونی دو هفته‌ای خود اقدام خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر عنوان کرد: از تمام افراد و رسانه‌های فعال در فضای مجازی تقاضامندم با تأکید به مقوله وحدت و رعایت اخلاق و تقوای اجتماعی، نسبت به عدم انتشار اخبار جهت‌دار و فاقد وجاهت قانونی و اخلاقی اهتمام جدی داشته باشند.

بندری در پایان یادآور شد: جلال دریس عضو اصلی شورا نیز مطابق ابلاغ استانداری، می‌تواند به دیگر اعضای شورا ملحق و مراتب امر به شورای بندر ماهشهر اعلام و ابلاغ شده است.

https://mahshahr.news/155701کپی شد!
601