امام جمعه شهر چمران:

عقب‌ماندگی‌های شهرستان بندر ماهشهر به ویژه مناطق محروم آن باید با تلاش شبانه‌روزی و روحیه انقلابی جبران شود

امام جمعه شهر چمران گفت: باید با تلاش شبانه‌روزی و روحیه انقلابی عقب‌ماندگی‌های شهرستان بندر ماهشهر و به ویژه مناطق محروم آن جبران شود.  

حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به اقدام سپاه در جلوگیری از دزدی دریایی آمریکایی‌ها، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان ولایت بار دیگر با اقدام شجاعانه خود، هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکستند و عزت و اقتدار ملت ایران را به همه دنیا نشان دادند.

وی افزود: امروز مردم ایران اسلامی از داشتن چنین نیروهای مخلص، شجاع و مطیع ولایت احساس غرور و به آنها افتخار و از تلاش‌های این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنند.

خطیب جمعه شهر چمران در ادامه با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی مسئولان به مردم، عنوان کرد: به همه مسئولان توصیه می‌کنیم با روحیه جهادی و انقلابی به فرمان مقام عظمای ولایت که همان خدمت به مردم است لبیک بگویند و با تمام وجود به مردم خدمت کنند.

عبادی متذکر شد: باید با تلاش شبانه‌روزی و روحیه انقلابی عقب‌ماندگی‌های شهرستان بندر ماهشهر و به ویژه مناطق محروم آن جبران شود.

وی تأکید کرد: برای توسعه و آبادانی شهرستان به تدوین برنامه نیاز است و این امر مستلزم استفاده از همه نخبگان، فرهیختگان، دلسوزان و به ویژه جوانان خلاق و اهل علم است.

امام جمعه شهر چمران در پایان گفت: اگر چشم‌ انداز برنامه، اتحاد و همدلی نباشد پیشرفت محقق نخواهد شد و همه سرمایه‌ها از بین خواهد رفت و شهرستان بندر ماهشهر با این همه ظرفیت و ثروت‌های مادی و استعدادهای درخشان و نیروی انسانی باز هم دچار توقف و عقب‌ماندگی خواهد شد و ضرر آن به مردم خواهد رسید.

https://mahshahr.news/155843کپی شد!
183