فراخوان نام‌نویسی منتشر شده در فضای مجازی برای مراجعه به فرمانداری صحت ندارد/ آگهی‌های جذب و استخدام از طریق رسانه‌های رسمی معتبر منتشر می‌شود  

روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر در اطلاعیه‌ای فراخوان‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مراجعه به فرمانداری برای استخدام را فاقد اعتبار و کذب اعلام کرد.  

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر، فراخوانی که از روز گذشته در فضای مجازی در حال انتشار است به هیچ عنوان صحت نداشته و هیچ طرح ۱۰ ساله‌ پتروشیمیایی نیز تحت عنوان طرح شهید سلیمانی وجود ندارد.

لذا ضمن اینکه فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر موضوع اشتغال و بیکاری جوانان بومی را دغدغه و اولویت اصلی خود می‌داند و تمام ظرفیت و تلاش خود را برای رفع این معضل به کار بسته، اما بدیهی است هرگونه آگهی جذب و استخدام از طریق شرکت‌های مربوطه و از طریق رسانه‌های رسمی معتبر منتشر می‌شود و متولی اصلی نام‌نویسی افراد بیکار نیز اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

از شهروندان فهیم شهرستان تقاضا می‌شود به آگهی‌ها و فراخوان‌های جعلی و فاقد اعتبار که از طریق مبادی غیر رسمی و نامعتبر منتشر می‌شود توجه نکرده و اینگونه اخبار و فراخوان‌ها را از طریق روابط عمومی شرکت‌ها، صنایع و رسانه‌های رسمی و معتبر پیگیری کنند.

https://mahshahr.news/156149کپی شد!
605