امام جمعه شهر چمران:

انقلابی واقعی کسی است که دغدغه مردم و رفع مشکلات آنها را داشته باشد/ مسئولان معضل روشنایی جاده چمران به شهرک طالقانی را رفع کنند

امام جمعه شهر چمران گفت: مسئولان هرچه سریع‌تر و پیش از آنکه حادثه ناگواری رخ دهد معضل روشنایی جاده چمران به شهرک طالقانی را برطرف کنند

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: افرادی انقلابی هستند، که گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

وی افزود: انقلابی واقعی کسی است که دغدغه مردم را داشته و به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم باشد که نمونه بارز آن مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی است.

خطیب جمعه شهر چمران با اشاره به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب بر خدمت صادقانه به مردم، خاطرنشان کرد: خواسته جدی مقام معظم رهبری از مسئولان خدمت صادقانه به مردم است. امروز همه ما باید انقلابی فکر کنیم و انقلابی عمل کنیم.

عبادی در ادامه با انتقاد از وضعیت روشنایی مسیر شهر چمران به شهرک طالقانی، متذکر شد: متأسفانه جاده چمران به شهرک طالقانی مشکل روشنایی دارد و مسئولان قبل از اینکه حادثه ناگواری در این مسیر پیش بیاید معضل این جاده را برطرف کنند.

وی در پایان با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اضافه کرد: از همه افرادی که در برپایی باشکوه عزای ایام شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) سهیم بودند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

https://mahshahr.news/156244کپی شد!
227