رئیس بیمارستان معرفی بندر ماهشهر چاقوکشی و درگیری‌های بامداد پنجشنبه در اورژانس را تایید کرد/ آقای سرهنگ کاظمی! امنیت بندر ماهشهر با لاپوشانی، دروغ‌پردازی و تکذیبیه برقرار نمی‌شود

در حالی که فرمانده انتظامی بندر ماهشهر خبر چاقوکشی و درگیری‌های بامداد پنج‌شنبه در اورژانس بیمارستان معرفی را تکذیب کرده بود، رئیس این بیمارستان موضوع را تأیید کرد.

به گزارش ماهشهر نیوز، روز پنج‌شنبه گذشته خبری در این رسانه و دیگر رسانه‌های شهرستان مبنی بر چاقوکشی و عربده‌کشی همراهان مست یک بیمار در اورژانس بیمارستان معرفی منتشر شد.

اما شب گذشته سرهنگ فرشاد کاظمی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر در مصاحبه‌ای، این خبر را از اساس تکذیب کرد و منکر اتفاقات صورت گرفته در اورژانس بیمارستان معرفی این شهرستان شد.

در تماس تلفنی با رئیس این مرکز درمانی مشخص شد، خبر کاملاً صحت داشته و هرچند با چاقو به کسی صدمه‌ای وارد نشده، اما همراهان بیمار، هم اقدام به چاقوکشی و عربده‌کشی و هم ضرب و شتم کمک‌پرستار و اخلال در نظم بیمارستان کرده‌اند.

متأسفانه انکار واقعیت‌ها، تکذیب اتفاقات و لاپوشانی رویه برخی مسئولانی شده که در انجام وظایف ذاتی خود ناتوان بوده و به جای رفع مشکلات و معضلات حوزه مسئولیتی خود، برای عادی و ایده‌آل نشان دادن همه چیز تلاش کرده و اقدام به دروغ‌پردازی و انکار واقعیت‌ها می‌کنند.

توصیه ما به این دسته از مسئولان این است که اگر توان انجام وظایف ذاتی خود را ندارند از مسئولیت خود کناره‌گیری کرده و به هر مستمسکی برای چسبیدن به میز ریاست و باقی ماندن در مسئولیت خود چنگ نزنند.

و در پایان اینکه، جناب سرهنگ کاظمی! امنیت شهرستان و شهروندان با لاپوشانی، دروغ‌پردازی و تکذیبیه تأمین و برقرار نمی‌شود… .

https://mahshahr.news/156246کپی شد!
561