امام جمعه بندر ماهشهر: غیبت، برکت را از زندگی انسان می‌برد/ امروز بازوی پرتوان انقلاب اسلامی ایران در رزمندگان انصار‌الله یمن ظاهر شده است

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: امروز بازوی پرتوان انقلاب اسلامی ایران در رزمندگان انصار‌الله یمن ظاهر شده است که همین موضوع باعث شده عربستان به دنبال برقراری رابطه با جمهوری اسلامی ایران باشد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید امیر محمدی‌پور در خطبه‌ی اول نماز جمعه این هفته بندر ماهشهر، یکی از راه‌های دستیابی به برکت و رونق در زندگی مادی را ایمان و تقوا عنوان کرد و بیان داشت: خداوند متعال می‌فرمایند اگر مردمی که در روستاها و شهرها زندگی می‌کنند، ایمان و تقوا داشته باشند، ما برکت از آسمان و زمین برای آن‌ها نازل خواهیم کرد.

وی با تاکید بر لزوم شکرگزاری به جهت نعمت‌های الهی که در اختیار انسان قرار گرفته، ادامه داد: چشم، گوش و زبان نعمت‌های فوق‌العاده‌ای هستند که خداوند به انسان عطا کرده است

امام جمعه بندر ماهشهر افزود: شکر نعمت زبان آن است که انسان، زبان را در راهی که خداوند راضی نیست، نچرخاند.

حجت‌الاسلام محمدی‌پور اضافه کرد: انسان گاهی اوقات حق مادی افراد را ضایع کرده و گاهی آبروی افراد را می‌برد که گناه بردن آبروی شخص بیشتر است و غیبت، برکت را از زندگی انسان می‌برد.

امام جمعه بندر ماهشهر در خطبه دوم نماز جمعه این هفته اظهار داشت: بهمن سال ۵۷، تاریخ تمام جهان را تغییر داد و انقلاب اسلامی ایران طوری دنیا را عوض کرد که تمام حوادث دنیا به قبل و بعد از انقلاب اسلامی تقسیم می‌شوند.

وی به دستاورهای گام اول انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در گام اول توانستیم حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله پادشاهی را که منشا ظلم بود، منقرض کرده و قانون اساسی بر اساس قرآن، عطرت و فتوای مراجع تقلید تدوین کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی‌پور تاکید کرد: امروز پس از بلوغ ۴۰ سالگی انقلاب، مردم ایران بیدارند و با هوشیاری عملکرد مسئولان را زیر نظر دارند که این از ثمرات گام اول انقلاب است.

وی به جنایات منافقین کوردل اشاره کرد و گفت: در ابتدای انقلاب، منافین کوردل تعدادی از یاران امام را که جز ایده‌پردازان انقلاب بودند، به شهادت رساندند، اما نتوانستند به اهداف پلید خود برسند و اصل انقلاب با هوشیاری مردم حفظ شد.

امام جمعه بندر ماهشهر به اهداف گام دوم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: در گام دوم، ابتدا باید عناصر فاسد که وارد بدنه نظام شدند، شناسایی و به سزای اعمال خود برسند که به برکت دولت، قوه قضاییه و مجلس انقلابی این گام‌ها برداشته می‌شود و کار شروع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌پور در پایان به جنایات آل‌سعود در یمن اشاره کرد و افزود: امروز بازوی پرتوان انقلاب اسلامی ایران در رزمندگان انصار‌الله یمن ظاهر شده است و یمنی‌ها توانایی دفاع از مردم خود را با موشک و پهپاد کسب کرده‌اند که همین موضوع باعث شده عربستان به دنبال برقراری رابطه با جمهوری اسلامی ایران باشد و این موضوع، یک پیروزی بزرگ در گام دوم انقلاب است.

https://mahshahr.news/156414کپی شد!
428