تکذیب کردن، واقیعت را تغییر نخواهد داد/ آرامستان بندر ماهشهر حاشیه امنی برای درآمدزایی سودجویان

عدم نظارت لازم از طریق شهرداری بندرماهشهر سب تبدیل آرامستان بندر ماهشهر به حاشیه ای امن برای درآمدزایی سودجویان شده است.

پس از انتشار خبری با عنوان “جولان سودجویان در باغ رضوان بندرماهشهر/ تخریب قبور کودکان و قطعه بندی جدید در باغ رضوان ” مدیریت این مجموعه در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها، با تکذیب این موضوع رسانه‌ها را به شایعه پراکنی متهم کرد و شکسته شدن یکی از سنگ قبرها را نیز به عاملی ناشناس ارتباط داد.

این در حالی است که در تصاویر منتشر شده در خبر ماهشهر نیوز، شکسته شدن و از جا کنده شدن و جابه‌جایی سنگ‌های قبور به وضوح مشهود بود.

گفتنی است، این اولین بار نیست که در مجموعه آرامستان بندر ماهشهر شاهد بروز تخلف هستیم از جمله این موارد می‌توان به قطع درختان کهنسال برای فروش به لنج سازان هندیجان در دی ماه سال ۱۳۹۷ و فروش غیرقانونی محل درختان قطع شده جهت محل دفن اشاره کرد که پس از انتشار خبر در همان زمان، شهردار وقت طی جوابیه‌ای از برخود با عاملان و کاشت نهال جدید به جای درختان کهن سال خبر داد.

در موضوعی دیگر نیز که در سال ۱۳۹۲ رخ داد، باز هم شاهد قطع درختان کهنسال باغ رضوان جهت فروش به لنج‌سازن در هندیجان بوده‌ایم که در آن زمان نیز خبر دستگیری عاملان از طریق رسانه‌های رسمی کشوری منتشر شد.

عدم نظارت لازم شهرداری بندر ماهشهر به مجموعه مدیریتی باغ رضوان، سبب شده که حاشیه‌ی امنی برای سودجویان ایجاد شود تا به طرق گوناگون، با کیسه‌ای که برای خود دوخته‌اند، آرامش را از آرامستان بندرماهشهر دور کنند.

لازم به ذکر است مسئول باغ رضوان بندر ماهشهر ادعا کرده که با خانواده متوفیان دفن شده در این قطعه جهت ساماندهی تماس گرفته شده که پس از پیگیری‌های انجام شده از سوی پایگاه خبری ماهشهرنیوز و تماس با تعدادی از والدین متوفیان، ادعای این فرد رد شد و والدین متوفیان هرگونه تماس از آرامستان بندر ماهشهر را تکذیب کرده‌اند.

https://mahshahr.news/156482کپی شد!
877
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سلیمانی متاسفانه روز ۲۵ بهمن به آرامستان باغ رضوان رفته بودم که متوجه شدم قبر خواهر بنده هم در قطعه ده تخریب شده و سنگ قبر هم خورد شده و جای قبر رو سیمان کردن. قطعا باید مسئله پیگیری بشه تا جلوی این حرکت زشت گرفته بشه.