سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت:

شیوه اختصاص اعتبارات شورای راهبردی دستخوش تغییر شده است/ هیئت‌های ورزشی از گرفتن میزبانی مسابقات خودداری کنند/ کمک ۳۳ میلیارد ریالی شورای راهبردی به تیم‌های خلیج فارس و شهرداری در سال ۱۴۰۰

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: شیوه تخصیص اعتبارات شورای راهبردی تغییر پیدا کرده و بخش عمده این بودجه به حوزه عمرانی اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، فریدون بندری در جلسه شورای ورزش این شهرستان اظهار کرد: شهرستان بندر ماهشهر از لحاظ زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی فقیر و دارای مشکلات فراوانی است.

وی افزود: بر همین اساس امسال از بالغ بر ۴۶۴ میلیارد ریال سهم ورزش از اعتبارات شورای راهبردی ۵۴ میلیارد ریال به هزینه‌های جاری و مابقی به حوزه عمرانی اختصاص پیدا کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: از این مبلغ ۱۸ میلیارد ریال به تیم شهرداری و ۱۵ میلیارد ریال نیز به تیم خلیج فارس بندر ماهشهر تخصیص داده شد.

بندری متذکر شد: سوال بنده از مسئولان و جامعه ورزش این است که آیا در سال آینده انتظار دارند همچنان ۳۳ میلیارد ریال از ۵۴ میلیارد ریال اعتبارات جاری حوزه ورزش مطابق با روال گذشته تنها به دو تیم فوتبالی اختصاص داده شود و دیگر هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی سهم ناچیزی از این کمک‌ها داشته باشند؟ بنابراین انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی صحیح اداره ورزش در سال آتی، توزیع عادلانه‌تری در اختصاص بودجه ورزشی داشته باشیم.

وی در ادامه با انتقاد از پذیرش میزبانی مسابقات توسط هیئت‌های ورزشی شهرستان تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی به جای پذیرش میزبانی‌های مختلف، اولویت‌های دیگری را در نظر بگیرند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در پایان با اشاره به بلااستفاده شدن خوابگاه ۱۳۰ تخت‌خوابی این شهرستان، گفت: این خوابگاه یکی از بهترین خوابگاه‌های استان بود که اکنون قابل استفاده نیست و باید بازسازی و تجهیز مجدد شود. اداره ورزش شهرستان مکلف است نسبت به این مهم اقدام کرده و به صراحت اعلام می‌کنم در سال آتی هیچ اقدامی برای استفاده تیم‌های ورزشی از خوابگاه‌های صنایع پتروشیمی نخواهد شد.

https://mahshahr.news/156765کپی شد!
641