مدیرمسئول ماهشهرنیوز از شکایت فرماندهی نیروی انتظامی تبرئه شد

طی حکمی از سوی شعبه ٢ دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی بندرماهشهر، مدیرمسئول پايگاه خبری ماهشهرنیوز از شکایت فرماندهی نیروی انتظامی تبرئه شد.

پس از انتشار اخباری با عنوان سرقت‌های مسلحانه در بندرماهشهر، فرماندهی انتظامی شهرستان بندرماهشهر با بیان اینکه اخبار منتشر شده کذب هستند، از شاهرخ حسنی، مدیرمسئول پایگاه خبری ماهشهر نیوز شکایت کرد.

با ارائه مستندات و بررسی موضوع توسط مرجع قضایی، قرار منع تعقیب و برائت شاهرخ حسنی، مدیرمسئول پایگاه خبری ماهشهرنیوز برای شکایت مذکور صادر شد.

انتظار می‌رود که فرماندهی انتظامی شهرستان بندرماهشهر به جای گام برداشتن در مسیر سرکوب رسانه‌ها که صدای گویای جامعه محسوب می‌شوند، توان و وقت خود را جهت بالا بردن ضریب‌های امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با هنجار شکنان صرف کند.

انکار کردن واقعیت‌های موجود نه تنها سبب برقراری امنیت نخواهد شد بلکه این پیام را به جامعه القا می‌کند که مسئولان آن جامعه با شرایط خو گرفته و توانی جهت برخورد با مخلان امنیت ندارند.

در پایان اعلام می‌شود اینگونه شکایات و فشارها جهت سرکوب اصحاب رسانه هیچگاه سبب نخواهد شد که پایگاه خبری ماهشهرنیوز از رسالت ذاتی خود در انتشار اخبار دست بکشد.

https://mahshahr.news/156770کپی شد!
789