امام جمعه بندر ماهشهر: سیاست مقتدرانه ایران آمریکا را در عرض ۲۴ ساعت به غلط کردن انداخت/ دولت قبل میخواست تحریم‌ها را با التماس بردارد

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: سیاست مقتدرانه باید دشمن را به غلط کردن بیاندازد که در عرض کمتر از ۲۴ ساعت از حمله سپاه به پایگاه رژیم صهیونیستی، آمریکا به غلط کردن افتاد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، حجت‌الاسلام سید امیر محمدی‌پور در خطبه‌ی اول از نماز جمعه این هفته بندر ماهشهر با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت مهدی(عج) بیان داشت: این یک جهاد است که انسان بتواند در زمان غیبت بر ایمان و اعتقاد خود ثابت قدم بماند. تمام عالم محتاج کمک و ظهور امام زمان(عج) هستند که گناهان ما انسان‌ها این ظهور را به تاخیر می‌اندازد.

امام جمعه بندر ماهشهر در خطبه دوم از نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در جامعه ما هنوز عده‌ای میلرزند و گرسنه‌اند اما عده‌ای متنعم و برخوردارند که عامل این اتفاق، قرار گرفتن اقتصاد کشور در دست انسان‌های بی دین بود.

وی ادامه داد: دولت‌های ما توسعه و پیشرفت را شعار خود قرار دادند و قدمی برای عدالت برنداشتند اما اگر گاهی شعار عدالت سر داده شد، کمر عدالت شکست.

محمدی‌پور اضافه کرد: خوشبختانه پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب به دولتمردانی رسیده‌ایم که به دنبال عدالت هستند.

امام جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: اقتصاد ما به غده‌های سرطانی دچار شده که به شیمی درمانی و جراحی نیاز دارد و دولت انقلابی سیزدهم در حال جراحی اساسی بر روی این غده‌‌ها است که این موضوع زمانبر خواهد بود و همه ما باید به رییس جمهور برای بازگشایی گره‌های اقتصادی و اجرای عدالت کمک کنیم.

محمدی پور در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر به تاثیرات حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه رژیم صهیونیستی در عراق اشاره کرد و گفت: وقتی آمریکایی‌ها در مذاکرات وین سنگ‌اندازی و به خاطر بحران اوکراین روسیه را تحریم کردند، گمان داشتند که جمهوری اسلامی می‌ترسد و از مواضع خود در مذاکرات عقب‌نشینی می‌کند اما تیم مذاکره کننده ایرانی با اقتدار در برابر آمریکایی‌ها ایستاد و میز مذاکره را روی سر آمریکایی‌ها خراب کرد.

وی افزود: وقتی رییس هیات مذاکره کننده ایرانی وین را ترک کرد، دیپلماسی خارج و میدان وارد عمل شد و سپاه پاسداران پایگاه رژیم صهیونیستی را در زیر خاک دفن و با حملات سایبری از لحاظ الکترونیک، اسرائیل را فلج کرد.

محمدی‌پور اضافه کرد: در عرض کمتر از ۲۴ ساعت آمریکایی‌ها با دشمن خود یعنی روسیه تماس گرفتند و آمادگی خود را برای ارائه هر تضمینی اعلام و تمام درخواست‌های ایران را قبول کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت قبل میخواست تحریم‌ها را با التماس بردارد اما دولت انقلابی سیزدهم با اقتدار جلو آمده و به زودی تاثیر این اقتدار را در زندگی مردم خواهیم دید.

https://mahshahr.news/156784کپی شد!
310