مهار حریق شرکت پترو پالایش کاوشگران بندر ماهشهر

حریق در تاسیسات شرکت پترو پالایش کاوشگران بندر ماهشهر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مهار شد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان اینکه متاسفانه حادثه آتش سوزی در شرکت کاوشگران بندر ماهشهر ۲ مصدوم درپی داشت گفت: حریق در این شرکت واقع در سایت یک منطقه هم‌اکنون بصورت کامل مهار شده است.

محسن ادیبی بیان داشت: در کمتر از یک ساعت و با محوریت فرماندهی حادثه و با تلاش تیم آتش نشانی و اطفا حریق سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، آتش سوزی تاسیسات شرکت کاوشگران بندر ماهشهر مهار شد.

وی افزود: در عملیات اطفای حریق، تیم های امدادی سایر شرکت های مستقر در منطقه مشارکت کردند.

ادیبی با اشاره به اینکه در جریان این حادثه که در سطح یک رخ داد، متاسفانه ۲ نفر از نیروهای خدوم واحد بهره برداری شرکت کاوشگران بندر ماهشهر دچار سوختگی شدند گفت: یکی از این مصدومان به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر اعزام شد.

سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تاکیدکرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی در دست بررسی است.

شرکت پترو پالایش کاوشگران بندر ماهشهر در زمینه‌ی بازیافت پی ای جی و تبدیل آن به محصول منو اتیلن گلایکول در صنایع پایین‌دستی الفین است که کاربری محصول آن در صنایع رنگ‌سازی، حلال و … است و در سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حال فعالیت دارد.

https://mahshahr.news/156818کپی شد!
921