در اتفاقی عجیب و با چرخش ۱۸۰ درجه فدراسیون فوتبال؛

میزبانی از بندر ماهشهر در جام حذفی فوتبال گرفته شد/ ناظر بازی شهرداری: گزارشی در خصوص رفتار تماشاگران به فدراسیون نداده‌ام/ نور ورزشگاه شهدا استاندارد نیست

در حالی که شب گذشته نامه‌ی تایید میزبانی باشگاه خلیج فارس بندر ماهشهر از سوی فدراسیون فوتبال به هیات فوتبال این شهرستان ابلاغ شده بود، ظهر امروز و در چرخشی عجیب و ۱۸۰ درجه‌ای، امتیاز میزبانی از باشگاه خلیج فارس گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، در سایه ضعف هیات فوتبال بندر ماهشهر میزبانی مرحله یک چهارم حذفی از بندر ماهشهر گرفته شد و مدیران باشگاه خیلج‌فارس باید ورزشگاه دیگری را برای میزبانی از مس رفسنجان معرفی کنند.

اما عصر امروز برخی رسانه‌ها، اتفاقات دیشب دیدار شهرداری بندر ماهشهر را عامل اصلی از دست رفتن میزبانی عنوان کردند که خبرنگار ماهشهر نیوز این موضوع را در تماس تلفنی با ناظر مسابقه پیگیری کرد.

ناظر مسابقه شهرداری و نفت و گاز گچساران به خبرنگار ماهشهر نیوز گفت: برحسب وظیفه کیفیت پایین نور ورزشگاه شهدا را گزارش کردم و در مورد سلب میزبانی جام حذفی، فدراسیون تصمیم گیرنده است.

علی اکبر فلاحتی اظهار داشت: شب قبل از مسابقه شهرداری در لیگ ۲، با نماینده فدراسیون که جهت بررسی وضعیت ورزشگاه شهدای بندر ماهشهر به این شهرستان سفر کرده بود، صحبت کردم که وی گفت ورزشگاه را به ۱۶ قسمت تقسیم کرده و کیفیت نور را تقریبا نصف میزان نرمال اعلام کرد و از مسئولین برگزاری مسابقه خواست نور ورزشگاه را تقویت کنند.

فلاحتی افزود: با وجود قول مساعد تقویت نور ورزشگاه، شب گذشته وضعیت نور هیچ تغییری نکرده بود و این امر اعتراض داور مسابقه و تیم مهمان را در پی داشت ولی در آن زمان کاری از دست ما بر نمی‌آمد و لاجرم مسابقه شهرداری و نفت و گاز گچساران در همین ورزشگاه برگزار شد.

فلاحتی تاکید کرد: من هم بر حسب وظیفه در گزارشم به وضعیت بد نور ورزشگاه شهدا و اعتراض داور و تیم مهمان اشاره کردم و تصمیم گیرنده در مورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقه جام حذفی در این ورزشگاه من نیستم‌.

ناظر مسابقه شهرداری و نفت و گاز گچساران در پایان گفت: من در گزارشم هیچ اشاره ای به رفتار تماشاگران مسابقه شب گذشته نکردم، فقط با توجه به اینکه هیچگونه بلیط فروشی( ۳۰درصد بلیط فروشی متصل به سامانه واکسیناسیون) جهت حضور تماشاگر نشده بود، به حضور تماشاگران معترض شدم و از نیروی انتظامی خواستم تماشاگران را به بیرون استادیوم هدایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه یکی از علل سلب میزبانی از بندر ماهشهر گزارش من در مورد رفتار تماشاگران در مسابقه شب گذشته عنوان شده است، صحت ندارد.

گفتنی است در سال‌های اخیر باشگاه شهرداری بندر ماهشهر هم نتوانسته بود از حق میزبانی خود در جام حذفی مقابل پرسپولیس استفاده کند.

رییس هیات فوتبال بندر ماهشهر که سالیان است در این منصب قرار دارد، برای رفع نواقص این ورزشگاه در این سال‌ها اقدامی نکرده و عملکرد وی، یکی از عوامل اصلی ناکامی باشگاه‌های بندر ماهشهری در میزبانی از تیم‌های لیگ برتری است.

https://mahshahr.news/156834کپی شد!
868