صدور مجوز راه اندازی مدرسه استعدادهای درخشان پسرانه متوسطه اول و دوم در بندر ماهشهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر از صدور مجوز راه اندازی مدرسه پسرانه استعدادهای درخشان متوسطه اول و دوم در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱، در بندر ماهشهر خبر داد.

عبدالخالق درویشی در گفت و گو با خبرنگار ماهشهر نیوز با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش مجوز تأسیس نخستین مدرسه‌ی پسرانه استعدادهای درخشان در بندر ماهشهر را صادر کرد، گفت: این مرکز از سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانش‌آموز می‌پذیرد.

وی افزود: با رایزنی‌های این مدیریت و حضور نمایندگان وزارت و اداره کل آموزش و پرورش، حمایت نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بندر ماهشهر، مجوز تأسیس نخستین مدرسه‌ی پسرانه استعدادهای درخشان توسط وزارت آموزش و پرورش صادر شد و این مرکز از سال تحصیلی آینده در دو مقطع متوسطه اول و دوم دانش‌آموز می‌پذیرد.

درویشی تصریح کرد: ظرفیت پذیرش این مدرسه ۸۴ دانش آموز می باشد که ۴۰ نفر در متوسطه اول و ۴۴ نفر در متوسطه دوم در رشته های ریاضی و علوم تجربی از طریق آزمون امسال پذیرش خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر در پایان گفت: ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا روز پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱، از طریق سامانه azmoom.medu.ir ادامه خواهد یافت.

https://mahshahr.news/156863کپی شد!
1375