مسئول دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس:

عملکرد پیمانکار جاده گرگر به گمبزون نامطلوب بوده است/ منافع مردم و بیت‌المال در بخش‌هایی از جاده گرگر_گمبزون هدر رفته است

مندنی قنواتی مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از جاده گرگر به گمبزون گفت: بنا بر اذعان مسئول راهداری شهرستان، عملکرد پیمانکار این پروژه اصلا مطلوب نبوده و منافع مردم و بیت‌المال در بخش هایی از این جاده به هدر رفته است.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، مندنی قنواتی روز سه‌شنبه بیان داشت: با توجه به گزارش‌هایی که به دفتر نماینده ارسال شد، با حضور رییس اداره راهداری بندر ماهشهر از جاده گرگر به گمبزون بازدید کردیم.

وی ادامه داد: پیمانکار حدود ۶۰ متر از جاده را به صورت غیر اصولی آسفالت کرده که تماسی تلفنی با معاون مدیرکل راهداری استان برقرار و گلایه مردم و نماینده در خصوص عملکرد پیمانکار به ایشان ابلاغ شد.

مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: لذا مقرر شد تذکرات لازم از سوی راهداری استان به پیمانکار ابلاغ شود و قسمتی که دیروز آسفالت ریزی شده، اصلاح شود.

قنواتی افزود: همچنین در صورت تکرار تخلف، ماده ۴۶ برای پیمانکار اجرا و پس از جبران خسارت کار به شخص دیگری واگذار شود.

فرحان عبادی رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای بندر ماهشهر در خصوص اقدام پیمانکار پروژه گرگر به گمبزون اظهار داشت: پیمانکار این پروژه بدون دستور دستگاه ناظر و خارج از زمان کاری، حدودا ۶۰ متر آسفالت رگلاژی انجام داده است.

وی افزود: به پیمانکار ابلاغ کردیم هر چه سریعتر نسبت به جمع آوری آسفالتی که خارج از دستور دستگاه ناظر انجام شده، اقدام و باقی مانده کار که ۴۰۰ متر اصلاح و زیرسازی است را با هماهنگی و حضور دستگاه‌های نظارت انجام دهد.

عبادی خاطرنشان کرد: در نقاطی که مورد تایید کمیسیون تحویل موقت نبوده، باید ضخامت آسفالت نمونه‌گیری شود و در قرارداد پیمانکار ذکر شده که پیمانکار باید این موارد را مرتفع کند.

رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای بندر ماهشهر در پایان گفت: همچین با توجه به قرارداد، طی ۵ سال آینده هرگونه خللی در روکش آسفالت به وجود بیاید، توسط خود پیمانکار باید رفع و اصلاح شود.

https://mahshahr.news/156869کپی شد!
771