امام جمعه بندر ماهشهر:

در قضاوت‌های خود منصف باشیم/ دولت به دنبال بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه است

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: دولت سیزدهم با برقراری ارتباط با کشورهای قدرتمند مشرق زمین سعی در بی خاصیت‌کردن دلار و بی‌اثر کردن تحریم‌ها دارد؛ این اقدامات مقدمه رونق اقتصادی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، حجت‌الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه‌ها این‌ هفته نماز جمعه با دعوت روزه داران به حضور در مساجد و مراسم ختم قرآن کریم اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و بنا به فرمایشات امام علی (ع) بسیار توصیه می‌شود خود را همواره به شنیدن موعظه‌های قرآنی دعوت کنیم.

وی افزود: ضرورت دارد علاوه بر توجه به اعمال عبادی قرآن کریم، ما به آموزه‌های سیاسی و اجتماعی و همچنین هوشیاری نسبت به منافقین که بسیار در قرآن به آن اشاره شده است، توجه و عمل کنیم.

محمدی‌پور اضافه کرد: آیه‌های قرآنی که همواره به مقابله با دشمنان توصیه کرده‌اند، در سراسر جهان کنار گذاشته شدند اما در جمهوری اسلامی ایران به آن عمل شده است و جمهوری اسلامی اجازه نداد کفار بر کشور ما مسلط شوند.

خطیب جمعه بندر ماهشهر با اشاره به شهادت مامور نیروی انتظامی در مقابله با اشرار در بندرامام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: مردم همواره گلایه‌مندند و خواستار برقراری امنیت هستند. اما برقراری امنیت و احساس امنیت دو مقوله جدا هستند.

وی ادامه داد: با وجود تلاش‌های ماموران انتظامی، بسیجیان و قوه قضاییه در مقابله با ۹۰ درصد از جرایم اما مردم با پررنگ کردن ۱۰ درصد داشتن احساس امنیت را از خود سلب می‌کنند. باید در قضاوت و ارزیابی عملکرد تلاشگران این عرصه انصاف داشته باشیم، این تذکر بنده یک تذکر سیاسی، اجتماعی و اخلاقی است.

امام جمعه بندر ماهشهر با اشاره به عملکرد رضایت‌بخش دولت سیزدهم عنوان کرد: ما در هشت سال گذشته، دولتی را پشت سر گذاشتیم که خیانت‌هایش کام همه ما را تلخ کرد و عملکرد آن بر خلاف منافع ملت و انقلاب اسلامی بود و ما جز احترام به آرای مردم چاره‌ای نداشتیم.

وی تاکید کرد: مردم از دولت جدید انتظار دارند، بعد از گذشت ۶ ماه نسبت به تورم و افزایش قیمت‌ها عملکرد چشم‌گیری داشته باشد اما این در حالی است که دولت در این مدت مشغول پرداخت بدهی‌های دولت قبل و بازپس‌گیری پول‌های مسدود شده ملت بود.

محمدی پور تصریح کرد: این دولت با برقراری ارتباط با کشورهای قدرتمند شرقی و توسعه روابط اقتصادی و تجاری به دنبال بی‌اثر کردن تحریم‌های آمریکا و بی‌خاصیت کردن دلار است. تمامی این موارد در مقدمه باید انجام شود تا رونق اقتصادی کشور تحقق پیدا کند.

وی افزود: در دولت اصلاحات اجازه انجام امر به معروف و نهی از منکر ندادند و از طرفی به نیروانتظامی اجازه ندادند با مفسدین اجتماعی برخورد کند. متاسفانه همه اینها علاوه بر فحاشی به مقدسات رونق گرفت.

محمدی پور اظهار داشت: در این میان یک نیروی انقلابی برای مقابله با این مفاسد برخاست اما نیروهای خودی اینقدر این فرد را همراهی نکردند که از قطار انقلاب جدا شد و اکنون به دشمن انقلاب تبدیل شده است. این انتقاد نیست این چیزی جز له کردن و تخریب چهره‌های انقلاب نیست.

https://mahshahr.news/156875کپی شد!
443