نهضت ناکام آسفالت بندرماهشهر؛

شهرداری چه زمان جاده یک و نیم کیلومتری را تکمیل می‌کند؟

این روزها رسانه روابط عمومی شهرداری بندر ماهشهر با انتشار مطالبی، لکه‌گیری‌های نصف و نیمه شهرداری را تحت عنوان نهضت آسفالت تبلیغ می‌کند، اما پروژه جاده یک و نیم کیلومتری مجیدیه از کیفیت نهضت آسفالت پرده برداشته است.

به گزارش ماهشهر نیوز، بیش از دو ماه از آغاز پروژه بازسازی جاده مجیدیه میگذرد و همچنان حجم چشمگیری از پروژه پیش نرفته و همین موضوع سبب اعتراض اکثر شهروندان بندر ماهشهری شده است.

با وجود اعلام زمان ۳ ماهه برای اتمام این پروژه اما عدم فعالیت مستمر نیروی‌های شهرداری در این محور مهم، روند پیشرفت پروژه را بسیار کند کرده است.

به نظر می‌رسد نهضت آسفالتی که شهردار و شورای شهر بندر ماهشهر از آن دم می‌زنند، شعاری بیش نیست و پروژه‌های ترمیم آسفالت شهری همچنان با کندی پیش می‌روند.

نکته قابل توجه در این موضوع، مشارکتی بودن هزینه این پروژه است. گویا پرداخت بخشی از مبلغ پروژه توسط شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس هم نتوانسته به عملکرد مجموعه شهرداری بندرماهشهر در بازسازی این جاده شتاب دهد.

پیشنهاد می‌شود که شهردار بندرماهشهر بجای انتخاب شعار و تشکیل کمپین ‌های تبلیغاتی، فکری به حال مجموعه خود کرده و توان خود و مجموعه شهرداری را صرف شتاب بخشیدن به پروژه‌ها کند.

https://mahshahr.news/156953کپی شد!
507