امام جمعه بندر ماهشهر:

نظم نوین جهانی فقط با ظهور حضرت مهدی(عج) به وجود می‌آید/ امروز کعبه و قدس هر دو در دست صهیونیست هاست

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: نظم نوین جهانی فقط با ظهور حضرت مهدی(عج) به وجود می آید و همه جهان دارای یک حکومت خواهد شد که حاکم این حکومت، فرزند رسول‌الله(ص) خواهد بود و ما برای رسیدن به چنین نظمی انقلاب کردیم.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، حجت‌الاسلام سید امیر محمدی‌پور در خطبه‌ی اول نماز جمعه این هفته بندر ماهشهر با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: ملت ایران و مردم شریف بندر ماهشهر با قدم‌هایی که امروز برداشتند، انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام اعلام کردند.

وی ضمن تقدیر از خیرین ادامه داد: هفته گذشته و در مراسم گلریزان برای زندانیان جرایم غیرعمد که در بندر ماهشهر برگزار شد، ۳۰ زندانی در آستانه عید فطر آزاد شدند که این عمل شایسته در ماه مبارک رمضان جای تقدیر دارد.

امام جمعه بندر ماهشهر در خطبه دوم نماز جمعه این هفته اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از یادگاری‌های امام راحل (ره)برای ماست. در تمام کشورهای اسلامی و بعضا غیر اسلامی، هر کس که حامی مظلوم و مستضعفان است، این روز را گرامی می دارد.

محمدی‌پور مهم‌ترین مسئله امروز جهان اسلام را مسئله فلسطین عنوان کرد و افزود: بعضی از رسانه ها شیطنت کرده و وانمود می‌کنند مهم ترین مسئله، مسئله‌ی کوچکی است.

وی تاکید کرد: نظم نوین جهانی را آمریکا ترسیم کرد اما انقلاب اسلامی این نظم نوین را بهم ریخت. آمریکا می‌خواست تمام دنیا را زیر سلطه خود بگیرد اما اسلام، قرآن و انسانیت به ما اجازه نمی‌دهد ملت‌های مستعضعف بدبختی بکشند تا مستکبرین برای خود در جهان آقایی کنند.

محمدی پور گفت: جهانی شدن اسلام زیر نظر فرزند پیامبر اکرم(ص)، زمانی اتفاق میافتد که کعبه و قدس در اختیار یاران پیامبر قرار گیرند اما امروز کعبه و قدس هر دو در دست صهیونیست‌هاست.

امام جمعه بندر ماهشهر در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر با اشاره به نقش رهبری در جهان اسلام و اجرای دقیق فرامین امام خمینی(ره) توسط ایشان، اظهار داشت: در این ۳۳سالی که رهبر معظم انقلاب مدیریت جهان اسلام را در دست گرفته‌اند، کشتی طوفان زده جهان اسلام را از تمام بحران ها و چالش‌ها به ساحل رسانده‌اند.

وی در پایان افزود: مردم فلسطین که روزی با قلاب سنگ با صهیونیست‌ها مبارزه می کردند، امروز با موشک نقطه زن اسرائیل را هدف قرار می‌دهند که این قدرت و عظمت از برکات انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر معظم انقلاب است.

https://mahshahr.news/156979کپی شد!
193