بانوی فرهنگی بندر ماهشهری در جمع نفرات برتر برنامه ملی جلوه‌های ویژه معلمی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر از راهیابی یکی از بانوان فرهنگی بندرماهشهر به جمع ۱۷ نفره معلمان برتر کشوری برنامه جلوه های ویژه معلمی خبر داد.

فضل اله ترحم| ماهشهرنیوز: عبدالخالق درویشی امروز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ همزمان با روز معلم در گفت و گو با خبرنگار ماهشهرنیوز گفت: برنامه جلوه‌های ویژه معلمی به دنبال شناسایی معلمان فعال، موفق و تاثیرگذار در شرایط زیستی، آموزشی و تربیتی حاکم بر کشور، در سطح ملی برگزار می شود.

وی افزود: باعث افتخار است که بگویم در جمع ۱۵نفره فرهنگیان راه یافته استان خوزستان به مرحله کشوری برنامه ملی جلوه‌های ویژه معلمی، ۳نفر از فرهنگیان فرهیخته شهرستان حضور داشتند.

درویشی تصریح کرد: از جمع ۱۵نماینده راه یافته استان خوزستان به مرحله کشوری این برنامه، خانم خدیجه مشایخی هنرآموز هنرستان کار دانش مبتکران بندر ماهشهر به همراه یکی از فرهنگیان دزفول به عنوان یکی از دو معلم نمونه کشوری برگزیده شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر در پایان با قدردانی از زحمات تمامی معلمان، کسب این موفقیت ارزشمند را به فرهنگیان این شهرستان به ویژه سرکار خانم مشایخی تبریک گفت.

گفتنی است؛ اشتراک گذاشتن تجربه‌های ناب معلمان برتر با دیگر معلمان تلاشگر، ارتقای کیفیت و اثربخشی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی، افزایش کارایی در نظام تعلیم و تربیت رسمی- عمومی و اعتلای فرهنگ عمومی تکریم مقام معلم در جامعه از مهمترین اهداف اجرای برنامه ملی جلوه‌های ویژه معلمی است.

https://mahshahr.news/156997کپی شد!
1855