پروژه عوام فریبی به نام نهضت آسفالت/ طرحی برای پایین آوردن سطح توقع شهروندان بندر ماهشهر

شهرداری بندر ماهشهر این روزها با ایجاد کمپین تبلیغاتی به نام "نهضت آسفالت" همراه با فضاسازی‌های گسترده رسانه‌ای، سعی بر سرپوش‌گذاری بر عملکرد ضعیف خود دارد.

گذشت تقریباً یک سال از عمر شورا و شهردار جدید بندر ماهشهر همگان را آگاه ساخت که جایگاه و نگرش این افراد در چه سطحی قرار داشته و آینده بندر ماهشهر به کدام سمت و سو خواهد رفت.

بازی با افکار عمومی از طریق اموری همچون آسفالت کردن که در تمامی ادوار شهرداری انجام می‌شده و جزو یکی از روزمره‌ترین وظایف شهرداری محسوب می‌شود، چنته خالی شورا و شهردار را بندر ماهشهر را آشکارتر از همیشه کرده است.

جای بسی تاسف است که پس از گذشت چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی، در بندر کهن ماهشهر با دارا بودن بیش از ۲۱ پتروشیمی از آسفالت خیابان و معابر به عنوان بزرگ‌ترین عملکرد یک شهرداری نام برده می‌شود.

پروژه پایین آوردن سطح توقع شهروندان بندر ماهشهری و سکوت اعضای شورا در مقابل چرایی علت ناتمام ماندن پروژه‌های نیمه‌کاره و عدم آغاز و ارائه طرح جدید برای سالیان آتی این شهر، به شدت جایگاه نظارتی شورای شهر بندر ماهشهر را تنزل داده است.

انتظار می‌رود اعضای شورا به جای لذت بردن از این شوی تبلیغاتی هر چه سریع‌تر دست به کار شده و فکری به حال مابقی دوره حضور خود در پارلمان شهری کنند، که در صورت ادامه این روند بی‌شک عمر سیاسی این افراد نیز به پایان خواهد رسید.

https://mahshahr.news/157015کپی شد!
535