نماینده شادگان:

مسئولان نظام بنشینند و برای خوزستان فکری کنند/ قرار بود استاندار ویژه در حد معاون رئیس‌جمهور بیاورند!/ آلودگی تهران یک صدم خوزستان نمی‌شود

مجید ناصری‌نژاد نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: این‌ها در این دولت آقای رئیسی گفتند که خوزستان استانداری ویژه می‌شود، یک استاندار ویژه در حد معاون رئیس‌جمهور می‌آوریم و فلان و این حرف‌ها؛ الان ضعیف‌ترین استاندار را آوردند در خوزستان منصوب کردند، از همه ضعیف‌تر.

الان سه ماه است که گرد و خاک نفس خوزستان را گرفته، اصلا هیچ تکانی نمی‌خورند که بالاخره یک توضیح برای مردم بدهند که چه کار کنیم. منشاء این گرد و خاک داخلی است یا خارجی، با خارجی‌ها رایزنی کنند و جلوی آن را بگیرند یا یک مقدار اثراتش را کم کنند، بهداشت را درست کنند، آب را درست کنند.

مدیریت استان اینطور نبود، ما اینطور نداشتیم، کسی هم هیچ رسیدگی‌ای نمی‌کند. نشسته‌اند فقط دنبال این هستند که مثلا چه کسی باید عزل شود یا چه کسی باید نصب شود. به ما چه که چه کسی باید عزل یا نصب شود، آخر این‌ها به ما چه؟ مشکلات مردم را حل کنید.

تهران یک مقدار آلوده شد، مدارس تهران تعطیل شد. ما سه ماه آلودگی داریم آن هم آلودگی شدید، آلودگی تهران یک صدم خوزستان نمی‌شود، اما در این مدت یا تعطیل نمی‌کنند، یا ساعت ۱۱ اعلام می‌کنند یا بعد از ساعت. آخر این یعنی چی، تصمیمات متعارض و متناقض بدون اطلاع مردم و ناپخته. آخر این چه مدیریتی است؟/ایلنا

https://mahshahr.news/157024کپی شد!
496