مرد شگفتی ساز فوتبال بندرماهشهر مدعی صعود به پلی اف لیگ یک/ رقابت تکنیک با ثروت

شگفتی ساز جام حذفی فوتبال کشور با مربی بومی این روزها در آستانه صعود به پلی آف لیگ دسته اول قرار گرفته است.

فضل اله ترحم| ماهشهرنیوز: پس از گذشت ۲۳ هفته از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، شاگردان موسی قنواتی با کسب ۳۸ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم فوتبال ون پارس اصفهان در رده دوم گروه دو این رقابت ها قرار گرفته اند و تا صعود به مسابقه پلی آف فاصله چندانی ندارند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت تیم خلیج فارس بندر ماهشهر با حضور تیم های قدرتمندی که در گروهش وجود داشت، خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول معرفی کند اما با وجود تمام کاستی ها و با درایت موسی قنواتی این مهم تاکنون حاصل شده است.

با وجود نبود یک زمین چمن و استادیوم مناسب در بندرماهشهر و کمبود شدید امکانات به همراه مشکلات مالی فراوان، موسی قنواتی پیش تر نیز توانست خلیج فارس را به نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور برساند که نشان از دانش فنی این مربی بومی دارد.

عملکرد فوق‌العاده شاگردان موسی قنواتی در میان تیم‌های قدر لیگ دسته دو که حمایت‌های مالی فراوانی به همراه داشتند، تیم خلیج فارس را به شگفتی‌ساز فصل تبدیل کرده که از این رو شنیده می شود برخی از تیم های لیگ دسته یک کشور به دنبال جذب مرد شماره یک فوتبال بندرماهشهر هستند.

گفتنی است که موسی قنواتی پیشتر نیز توانسته بود تیم شاهین بندر ماهشهر از لیگ دسته سه به لیگ دسته دو کشور صعود کند.

https://mahshahr.news/157059کپی شد!
919