دیدار حبیب آقاجری با وزیر راه و شهرسازی/ محور بندر ماهشهر به بندر امام خمینی(ره) تعریض و بهسازی می‌شود/ پیگیری زیرسازی اراضی ۶۰ هکتاری شهرک طالقانی

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دیدار و مشکلات حوزه انتخابیه را پیگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، تعریض و بازسازی محور استراتژیک بندر ماهشهر به بندر امام خمینی(ره) با مشارکت ۵۰ درصدی صنایع پتروشیمی یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست سوی حبیب آقاجری بود که با موافقت وزیر همراه شد.

در سفر مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به بندر ماهشهر، این هلدینگ زیرسازی ۱۰ هکتار از اراضی ۶۰ هکتاری شهرک طالقانی را بر عهده گرفت که حبیب آقاجری تخصیص اعتبار برای زیرسازی ۵۰ هکتار باقی‌مانده را از وزیر راه و شهرسازی خواستار شد.

جا‌به‌جایی خط آهن بندر ماهشهر_بندر امام به دلیل ایجاد مزاحمت برای فرودگاه و برقراری پرواز هما برای فرودگاه بندر ماهشهر به مقصد تهران، مشهد و سایر شهرهای کشور و اختصاص قطار به ایستگاه بندر ماهشهر به مقصد تهران و مشهد از دیگر مواردی بود که از سوی حبیب آقاجری پیگیری شد.

https://mahshahr.news/157077کپی شد!
721