امام جمعه بندر ماهشهر:

جراحی اقتصادی در گام دوم انقلاب با شعار مبارزه با فساد آغاز شده است

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: جراحی اقتصادی در گام دوم انقلاب با شعار مبارزه با فساد آغاز شده است و مردم باید تا ریشه‌کن شدن غده فساد اقتصادی به دولت کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، حجت‌الاسلام سید امیر محمدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق(ع) و جانباختن تعدادی از مردم در حادثه متروپل آبادان بیان داشت: در گام اول انقلاب به رهبری مقام معظم رهبری چهار عمل پرافتخار را انجام دادیم که اولین کار، حفظ نظام در سخترین و بدترین شرایط بود.

وی ادامه داد: تبدیل کشور به یک ابر قدرت نظامی یکی دیگر از این اقدامات بود و کشور را به جایی رساندیم که از نظر امیتی کسی جرات نگاه چپ به خاکمان را نداشته باشد.

خطیب جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: طی کردن قله های علمی و رسیدن به رتبه‌های برتر علم و دانش در جهان یکی دیگر از اقدامات گام اول انقلاب بود.

محمدی‌پور افزود: اما چون دولتمردان ما اهل دیانت و تقوا نبودند و خود را در ظاهر اهل دین نشان می‌دادند، اقتصاد ما به اقتصاد سرمایه‌داری تبدیل شد و امروز هیچکس از این اقتصاد و فرهنگ در جامعه راضی نیست.

امام جمعه بندر ماهشهر تصریح کرد: امروز اقتصاد و فرهنگ ما در الفبای اولیه خود دست و پا می زند که در گام دوم انقلاب با شعار مبارزه با فساد، جراحی اقتصادی را آغاز کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: دولتمردان فعلی، انسان های سالم، صالح و پاکدستی هستند که تمام همت و آبروی خود را برای مبارزه با فسادهایی که در سال های اخیر وجود داشته، به میان گذاشته‌اند.

محمدی‌پور اضافه کرد: باید اقتصاد بیمار کشور در سال های اخیر معالجه می شد اما کسی دست به این معالجه نزد اما در گام دوم یک کار خیلی جدی و ریشه‌ای در حال رخ دادن است.

امام جمعه بندر ماهشهر با اشاره به زمانبر بودن جراحی اقتصادی گفت: آنهایی که خوردند، بردند و گردن‌کلفت شدند با استفاده از زمانبر بودن جراحی اقتصاد، شروع به تخریب دولت کرده‌اند.

محمدی‌پور در پایان با بیان اینکه هر دولتی ایراداتی دارد، افزود: هرکس که با سرمایه‌داران، دزدها، اختلاسگران و قاچاقچیان مقابله کند، او را تخریب می‌کنند؛ لذا مردم باید به دولت کمک کنند تا یکبار برای همیشه، غده سرطانی فساد در کشور ریشه‌کن شود.

https://mahshahr.news/157108کپی شد!
484