حکم توقیف اموال و املاک اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر صادر شد!

حکم توقیف اموال و املاک اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر بدلیل بدهی به چندین نفر از پرسنل حراست اماکن ورزشی تحت نظر این اداره توسط دادگاه صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، غلامرضا خنفری که ۶ ماه پیش مجددا به ریاست اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر بازگشته در ابتدا با مشکلاتی همانند عدم دریافت حق السهم ورزش شهرستان از شورای راهبردی و نبود منزل سازمانی جهت سکونت دست و پنجه نرم می کرد اما اکنون در جدیدترین مشکل با حکم توقیف اموال و املاک اداره بدلیل شکایت پرسنل حراست اماکن ورزشی تحت نظر این اداره مواجه شده که تاکنون چاره ای برای آنها نیز اندیشه نشده است.

این بدهی ها مربوط به مدیریت قبلی اداره و دوران تعطیلی دوساله اماکن ورزشی بندرماهشهر است که تعداد ٨ نفر در بندرماهشهر، شهرچمران و شهرک طالقانی وظیفه حراست از اماکن ورزشی تحت نظر اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر را به عهده داشتند اما حقوقی دریافت نکردند.

تعداد سه نفر از این پرسنل که این روزها در مضیقه شدید اقتصادی هستند به جهت احقاق حقشان مجبور به شکایت شده و موفق به گرفتن حکم توقیف اموال به ارزش تقریبی ٢میلیارد ریال و توقیف املاک این اداره از جمله سالن آفرینش ناحیه صنعتی شدند.

شایان ذکر است این پرسنل هنوز این احکام را اجرایی نکردند و منتظر حل و فصل دوستانه این موضوع توسط مسئولان شهرستان هستند اما با توجه به شرایط سخت معیشتی تاکنون هیچ جواب امیدوارکننده ای از سوی اداره ورزش بندرماهشهر دریافت نکرده و آنچنان که به نظر می رسد در روزهای آینده باید شاهد توقیف اموال و املاک این اداره باشیم تا مشکلات ورزش بندرماهشهر دوچندان شود.

https://mahshahr.news/157136کپی شد!
468