فرماندار بندر ماهشهر:

دستگاه قضایی به موضوع سیاه‌نمایی و پمپاژ ناامیدی در فضای مجازی ورود کند/ جوانان ما به شدت در معرض آسیب مواد مخدر هستند

فرماندار بندر ماهشهر گفت: دستگاه قضایی به موضوع سیاه‌نمایی‌ها و پمپاژ ناامیدی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد ورود کند.

فریدون بندری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر چمران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که از پمپاژ ناامیدی و سیاه‌نمایی در فضای مجازی پرهیز شود.

وی افزود: نباید چنین مسائلی در فضای مجازی دیده شود و دستگاه قضایی باید به این موضوع ورود کرده و با سیاه‌نمایی و شایعات نادرست و مخرب برخورد کند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر در ادامه با تبریک فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه، عنوان کرد: این ماه عزیز مناسبت‌های بسیار بزرگی دارد. از جمله مناسب‌های عظیم این ماه عید سعید غدیر خم است که باید برنامه‌های ویژه آن بزرگ و باشکوه برگزار شود.

بندری ادامه داد: همه ما نسبت به این مناسبت بزرگ وظیفه داریم و باید برنامه‌های این عید سعید را ویژه و حتی در منازل خود ولو با اهدای یک هدیه کوچک به فرزاندمان برگزار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های موجود در شهرستان اشاره کرد و گفت: وجود ۲۳ پتروشیمی فعال و ۴۰ اسکله و … بندر ماهشهر را به یکی از ویژه‌ترین و پر ظرفیت‌ترین شهرستان‌های کشور تبدیل کرده است.

فرماندار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: اما اعتقاد دارم بزرگ‌ترین ظرفیت شهرستان منابع انسانی و جوانان او نخبگانی است که در این منطقه رشد پیدا کرده‌اند.

بندری متذکر شد: در همین شهر چمران نخبگان فراوانی رشد پیدا کرده‌اند و پایگاه مقاومت بسیجی وجود دارد که در سطح کشور حائز رتبه شده و نمونه است.

وی تصریح کرد: اما نیرو و منابع انسانی که بزرگ‌ترین ظرفیت شهرستان به شمار می‌رود با مخاطرات فراوانی از جمله آسیب مواد مخدر مواجه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر افزود: متأسفانه امروز مواد مخدر از سنتی به سمت مواد مخدر صنعتی و شیمیایی رفته و سن اعتیاد نیز بسیار پایین آمده و دانش‌آموزان ما مبتلا به این بلای خانمان‌سوز شده‌اند.

بندری یادآور شد: شیوع ابتلای به مواد مخدر بین جوانان دو عامل اصلی دارد، نخست اینکه نوجوان به بلوغ فکری و قدرت تشخیص نرسیده و همین موضوع باعث ابتلای وی به مواد مخدر می‌شود، دوم اینکه خانواده‌ها به فرزندان خود توجه لازم را ندارند.

وی در پایان اضافه کرد: منطقه ما بافت عشایری و در هم‌تنیده‌ای دارد و همین موضوع باعث شده خانواده‌ها به فرزندان و جوانان خود توجه بیشتری دارند، اما لازم است در بحث مواد مخدر نیز نظارت و توجه بیشتری صورت بگیرد.

https://mahshahr.news/157242کپی شد!
248