محفل انس با قرآن و عترت بندر ماهشهر برگزار شد

به همت ستاد غدیر شهرستان بندرماهشهر محفل انس با قرآن و عترت با اجتماع غدیریون قرآنی با حضور حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه و فریدون بندری فرماندار در مسجد امام سجاد(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، در این مراسم فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر ضمن تبریک عید سعید قربان و دهه ولایت اظهار داشت: جامعه ما دو گمشده در بُعد فرهنگی و اخلاقی دارد که از نظر بنده این موارد شامل معنویت و معرفت می باشد و تنها راه حل برای دست یابی به این گمشده‌ها، بهره مندی از قرآن کریم به عنوان اِکسیر معنویت و معرفت است که می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جوامع امروزی ما باشد.

وی ادامه داد: بر همین اساس همه ما باید قدر این نعمت و اِکسیر الهی را بدانیم و با تلاوت روزانه آن و بهره‌گیری از جزء به جزء نکات معرفتی و معنوی آن، اعتلای جامعه اسلامی را بیش از پیش فرآهم سازیم.

بندری افزود: ریشه بسیاری از کج روی‌ها و بدفهمی ها در جامعه از عدم ارتباط با معنویت و معرفت نشأت گرفته که مهمترین منبع قابل دسترس و سرشار از معنویت و معرفت قرآن کریم است.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان بندرماهشهر در پایان بیان داشت: ظرفیت های عظیم و بی نظیر قرآنی در سطح شهرستان وجود دارد که ضمن تقدیر از دست اندرکاران این امر، انتظار داریم بیش از پیش برای گسترش جامعه مخاطبان قرآنی و بهره مندی از این نعمت الهی و کشف و پرورش استعدادهای قرآنی، گام های مؤثری بردارند.

در این مراسم از خانم‌ها ریحانه صوفی، نادیا داوودی، سیده خلود موسوی، زهرا بهبهانی اسلامی، آلاء قنواتی، خانم مه تیام سلیمی و فاطمه شیبانی که از نخبگان قرآنی بندر ماهشهر هستند، تقدیر شد.

همچنین در بخش دیگری از مراسم از آقایان میلاد محمدی‌نیا، علی خزعلی، قاسم غالب نژاد، علی اصغر ارشدی فر، ابراهیم ربیهاوی، حسن یزدانی فر، سید محمدصالح موسوی، محمدعلی عساکره و علی باوی که از فعالان و فرهیختگان قرآنی بندر ماهشهر هستند، تقدیر شد.

https://mahshahr.news/157329کپی شد!
1067