دفاع تمام قد حبیب آقاجری از حق مردم بندر ماهشهر/ اخراج بخشدار بندر امام از دفتر نماینده

از عصر دیروز کلیپ هایی در فضای مجازی در خصوص اخراج بخشدار بندر امام از دفتر نماینده این شهر توسط حبیب آقاجری منتشر شده است. اما اصل داستان چیست؟

یک منبع آگاه که نمیخواست نامش فاش شود به خبرنگار پایگاه خبری ماهشهرنیوز گفت: در این جلسه رییس آموزش و پرورش، شهردار و بخشدار بندر امام، مسئول دفتر و روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی حبیب آقاجری در بندر امام حضور داشتند.

وی ادامه داد: آقاجری در این جلسه نحوه تقسیم بودجه شورای راهبردی را توضیح داد و از تقسیم بودجه شورای راهبردی براساس سرانه جمعیت بین شهرهای بندر ماهشهر، بندرامام خمینی(ره)، شهر چمران، شهرک‌های اطراف و روستاهای بخش مرکزی بندر ماهشهر صحبت کرد.

این منبع آگاه افزود: در این میان بخشدار بندرامام با نسبت دادن صحبت‌های ناشایست به مردم بندر ماهشهر کلام حبیب آقاجری را قطع کرد و توزیع بودجه شورای راهبردی براساس سرانه جمعیت را ناعادلانه دانست.

او گفت: آقاجری نیز در پاسخ به بخشدار گفت که این تصمیم با همفکری فرماندار بندر ماهشهر که نماینده عالی دولت در منطقه است گرفته شده و افزایش سهم بندر امام باعث کاهش سهم باقی شهرها و روستاها و تضییع حق آن‌ها خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این بین بخشدار بازهم به صحبت‌های ناشایست و غیرمنطقی خود ادامه داد و خواستار نظارت مستند خود بر بودجه شورای راهبردی شد که در این بین حبیب آقاجری در دفاعی تمام قد از حقوق مردم بندر ماهشهر و شهرهای اطراف به بخشدار بندر امام اعتراض و وی را از دفتر خود اخراج کرد.

️ این منبع آگاه افزود: زمان این جلسه به بیش از ۲ ماه قبل باز میگردد.

https://mahshahr.news/157344کپی شد!
730