پس از گذشت دو روز بحرانی؛ پمپاژ آب شهرستان بندرماهشهر به حالت نرمال بازگشت

مدیر امور آبرسانی شرکت آب جنوب شرق از نرمال شدن پمپاژ آب به سمت شهرستان بندر ماهشهر خبر داد.

هادی راشدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری ماهشهر نیوز گفت: پس از وزش باد شدید و طوفان مونسون در شامگاه روز شنبه گذشته و سقوط دکل های برق فشار قوی، جریان برق ایستگاه پمپاژ آب منصوری یک در ۵۰ کیلومتری بندر ماهشهر، قطع شد.

وی افزود: پس از این حادثه جریان آب به سمت شرکت آب جنوب شرق، طبعا با ظرفیت کمتر و با تامین برق از دیزل ژنراتور انجام شده اما با تمهیدات به عمل آمده و قطع یا کاهش میزان آب ارسالی به صنایع، تلاش شد جریان آب به سمت بندر ماهشهر و بندر امام خمینی هر چند با افت فشار برقرار مانده و مدیریت شود.

راشدی در ادامه گفت: گروه های تعمیراتی و عملیاتی آب جنوب شرق با همکاری گروه های برق منطقه ای بلافاصله بعداز حادثه در محل حاضر شده و باوجود شرایط جوی بسیار نامناسب به رفع مشکل همت گماردند و ساعت ۱۵ امروز سرانجام برپایی دکل های سقوط کرده پایان یافته، جریان برق ایستگاه منصوری یک برقرار شده و پمپاژ آب از آن به حالت قبل از حادثه برگشت.

مدیر امور آبرسانی شرکت آب جنوب شرق تصریح کرد : از ساعت ۱۶، پس از وصل برق ایستگاه پمپاژ منصوری یک و دریافت نرمال آب از این ایستگاه، پمپاژ آب با بالاترین دبی و توان از شرکت آب جنوب شرق به سمت شهرستان بندر ماهشهر، بندرامام خمینی و صنایع آغاز شده و به حالت عادی و نرمال برگشته است.

https://mahshahr.news/157444کپی شد!
828