امام جمعه شهر چمران:

کمبود باجه بانکی یکی از معضلات شهر چمران است/ تعداد باجه‌های بانکی در شهر چمران افزایش یابد

امام جمعه شهر چمران گفت: یکی از معضلات شهر چمران کمبود باجه بانکی است که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه به این موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی جا دارد از همه عزیزانی که در تسهیل زیارت اربعین حسینی تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: توصیه بنده به مسئولان این است که بگذارند اربعین حسینی مردمی برگزار شود و ارگان‌های دولتی نقش حمایتی را ایفا کنند. به کوری چشم دشمنان اسلام سال‌های سال است که مردم شعائر حسینی را برپا و با شکوه برگزار کردند و از این به بعد هم مردم آن را زنده نگه خواهند داشت.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: عشق به حضرت سیدالشهدا (ع) در خون مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان جریان دارد و این عشق روز به روز شکوه و عظمت بیشتری پیدا می‌کند.

عبادی در ادامه با گرامیداشت هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: رحمت خداوند متعال بر این شهیدان عزیز و سرفراز که با سلوک مردمی و خدمت صادقانه نام خود را در تاریخ ایران اسلامی ماندگار کردند.

وی با تبریک ایام هفته دولت، تصریح کرد: جا دارد به دولت‌مردانی که مخلصانه پای کار مردم هستند و در جهت رفع مشکلات مردم به صورت جهادی تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض کنم.

امام جمعه شهر چمران متذکر شد: انتظار می‌رود همه نخبگان و دلسوزان نظام اسلامی برای جبران عقب ماندگی و حل مسائل کشور به دولت انقلابی و مردمی کمک و با آن همراهی کنند. دولت‌مردان هم نقد منصفانه و دلسوزانه منتقدان و نخبگان جامعه را بشنوند و برای علاج مشکلات مردم تلاش کنند.

عبادی در پایان اضافه کرد: یکی از معضلات شهر چمران کمبود باجه بانکی است که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه به این موضوع رسیدگی کنند.

https://mahshahr.news/157580کپی شد!
160