در دیدار حبیب آقاجری با وزیر بهداشت مطرح شد:

تاکید بر لزوم رفع کمبودها بیمارستان‌ حاجیه معرفی بندر ماهشهر/ درخواست برای تامین نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بندر امام خمینی(ره)

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره ) در دیدار با بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رفع سریع کمبود‌های بیمارستان‌ حاجیه نرگس معرفی و تامین نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، حبیب آقاجری در این نشست که در محل وزارت بهداشت برگزار شد به مشکلات بیمارستان حاجیه نرگس معرفی اشاره کرد و تجهیز این بیمارستان به دستگاه‌های ام.آر.آی، آنژیوگرافی، اتو آنالیز، سیسمکس و سانتریفیوژ و آر.اُ (RO) برای دیالیز را خواستار شد.

نماینده بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) در ادامه صحبت‌هایش به تکمیل بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهر بندر امام خمینی(ره) اشاره کرد و تامین نیروی انسانی و تجهیزات لازم پزشکی برای این بیمارستان را خواستار شد که وزیر بهداشت در این خصوص به نماینده مردم قول مساعد داد.

همچنین آقاجری با اشاره به ناوگان آمبولانسی فرسوده شهرستان بندر ماهشهر، تامین و تخصیص تعدادی آمبولانس به پایگاه‌های اورژانس این شهرستان را خواستار شد که عین‌الهی دستور بررسی و اقدام در این خصوص را صادر کرد.

https://mahshahr.news/157607کپی شد!
531