اتحاد اصلاح طلبان و منفعت طلبان بندرماهشهر برای تخریب یک انتصاب؛ چرا عده‌ای از حضور “جمشید نظارت” ترسیده اند؟

جمشید نظارت، مرد متفکر و روی صحنه‌ی بسیاری از انتخابات در بندرماهشهر با حکم استاندار خوزستان به معاونت سیاسی فرمانداری بندرماهشهر منصوب شد.

نظارات که در دو انتخابات اخیر ریاست جمهوری میدان دار ستاد آیت الله رئیسی بود و پیش از آن در سالهای ۸۴ و ۸۸ فعالیت در ستاد احمدی نژاد را در کارنامه خود داشت، در دولت پیشین نادیده گرفته شد و با نگاه سیاسی صرف برخی پدرخوانده های اصلاح طلب در شهرستان از عرصه مدیریتی کنار گذاشته شد.

حسادت و خودخواهی برخی پدرخوانده های اصلاح طلب شهرستان با انتشار حکم معاونت نظارات در فرمانداری به اوج رسید و با انتشار پیام تبریکی صوری و عامدانه سعی در تخریب نظارات کردند تا اینچنین ناجوانمردانه در تخریب نظارات با گروهک سیاسی و منعت طلب ماهشهر متحد شوند‌.

اما گروهک سیاسی منفور و منفعت طلب ماهشهری که اکنون از شادگان مدیریت میشود و خود را مالک تمام پستهای مدیریتی شهرستان میداند، انتصاب نظارات را شکستی بزرگ برای خود دانسته و شخصیت مستقل، کاردان و قاطع نظارات را مانع بزرگی برای رسیدن به اهداف خود در شهرستان و به خصوص فرمانداری میدانند.

پدر خوانده این گروهک که همیشه نگاهی به جایگاه مجلس و فرمانداری بندرماهشهر داشته و هرکس را سد راه خود ببیند با روش های ناجوانمردانه حذف میکند، انتصاب جمشید را خطری جدی برای ادامه جولان خود در شهرستان میبیند و سعی کرد با هیاهوی رسانه ای حواشی بسیاری برای مرد تازه نفس فرمانداری بسازد‌.

حضور جمشید نظارات در کنار فرماندار کاردان و اهل میدان بندرماهشهر میتواند وزنه‌ی اجرایی و حاکمیتی شهرستان را سنگین تر و روند امور را سرعت ببخشد و روسیاهی برای گروهک مذکور بماند.

در بخش بعدی این یادداشت، به نقاط حساسی خواهیم پرداخت که توسط نیروهای این گروهک اشغال شده و روند توسعه شهرستان و اجرای سیاستهای ارزشمندی که فرماندار جوان و کارکشته‌ی بندرماهشهر دنبال میکند را با کندی مواجه میکند.

https://mahshahr.news/157649کپی شد!
510