نشست بررسی روند تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بندر امام خمینی(ره) برگزار شد

نشست بررسی روند تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بندر امام خمینی(ره) با حضور حبیب آقاجری نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و فریدون بندری فرماندار بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، حبیب آقاجری در این نشست با تقدیر از شرکت نویدزرشیمی که به عنوان خیر، ساخت این بیمارستان را برعهده گرفت، بیان داشت: تا زمان تکمیل بیمارستان و به جهت هماهنگی بین دستگاه‌های متولی، این جلسات باید به طور مستمر برگزار شود و تا بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بندر امام خمینی(ره) در زمان معین به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این بیمارستان در حالت عادی ۶۴ تخت‌خواب دارد اما برای مواقع بحران قابلیت ارتقاء به ۱۲۰ تخت‌خواب را دارد، به همین جهت، اداراتی مانند آبفا، گاز، برق و سایر دستگاه‌ها باید با توجه این موضوع خدمات خود را پیش‌بینی کنند.

نماینده مردم بندر امام خمینی(ره) در مجلس افزود: با توجه به فاصله مسافتی بندر امام خمینی(ره) تا بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر، راه‌اندازی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی برای مردم بندر امام خمینی(ره) حیاتی است و هیچ ارگانی نباید در روند تکمیل احداث این بیمارستان کوتاهی کند.

آقاجری در پایان با اشاره به نشست خود با وزیر بهداشت و پیگیری تامین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز این بیمارستان تاکید کرد: مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر نیز باید تامین تجهیزات و نیروی انسانی این بیمارستان را پیگیری کنند تا بلافاصله پس از تکمیل سازه، بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

https://mahshahr.news/157660کپی شد!
432