براساس تصمیم کمیته مدیریت شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:

طرح محدودیت ترافیک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی موقتا تعلیق شد/ اختصاص ناوگان حمل و نقل شرکت های پتروشیمی به جابجایی زائران اربعین حسینی

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در راستای پشتیبانی و تسهیل در فرآیند جابجایی زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه، بخشی از ناوگان حمل و نقلی خود را در این مرزها مستقر کرده و به همین دلیل طرح ترافیک و محدودیت تردد خودروهای شخصی به محدوده منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی موقتا به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، با توجه به ضرورت نیاز به تسریع و تسهیل در جابجایی زائران اربعین حسینی و براساس تصمیم کمیته مدیریت شرایط اضطراری منطقه، طرح محدودیت تردد خودرو به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از امروز دوشنبه (۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱) تا اطلاع ثانوی (حدود یک هفته آتی) به حالت تعلیق در آمده است. این تصمیم، در جهت سهولت بخشی و کمک به ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی به زائران عزیز بارگاه مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اتخاذ شده است.

بر اساس این تصمیم تا پایان بازگشت زوار اجرای این طرح ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس، کارکنان شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در طول ایام رفع طرح محدودیت ترافیک، مجاز خواهند بود با وسائط نقلیه شخصی به این منطقه تردد نمایند.

گفتنی است، در ایام اجرای این طرح ترافیکی، خودورهای شخصی از ساعت ۷ تا ۹ صبح مجوز ورود به محدوده منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را ندارند.

https://mahshahr.news/157684کپی شد!
438