دادستان بندر ماهشهر:

هنوز پرونده‌ راجع به مرگ ماهیان دریاچه نمک به دادگاه نرفته است/ تعدادی از افراد و مجموعه‌های دخیل در موضوع برای اخذ توضیح و تشخیص نقش آنها در اتلاف ماهی‌ها احضار شده‌اند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر گفت: پرونده مربوط به مرگ دسته‌جمعی ماهیان دریاچه نمک در دادسرا در دست رسیدگی است و هنوز به دادگاه نرفته است.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، مهدی محمدی اظهار کرد: پرونده مرگ دسته‌جمعی ماهیان دریاچه استحصال نمک بندر ماهشهر در دادسرای این شهرستان با دقت تمام در دست رسیدگی است و هنوز تکمیل و به دادگاه ارسال نشده است.

وی افزود: تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد و تعدادی از افراد و مجموعه‌هایی که در این موضوع دخیل بوده‌اند برای اخذ توضیح لازم و مشخص شدن نقش آنها در اتلاف ماهیان، احضار و از آنها تحقیق لازم صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات و مشخص شدن مقصران این حادثه و میزان نقش آنها، پرونده برای رسیدگی نهایی به دادگاه ارسال خواهد شد.

محمدی در پایان متذکر شد: دستگاه قضایی شهرستان در رابطه با این پرونده و هر موضوع دیگری که مرتبط با محیط زیست و سلامت جانداران و انسان‌ها باشد با هیچ احدی تعارف ندارد و هیچگونه اغماضی به خرج نخواهد داد.

 

https://mahshahr.news/157692کپی شد!
387