رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر: تیم شهرداری در مسیر ریل گذاری شده بودجه خود قرار دارد/ فضای مجازی و رسانه‌ها را به رعایت انصاف دعوت می‌کنیم

رییس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر از حمایت قاطع اعضای شورای شهر از مدیران و کادرفنی باشگاه شهرداری خبر داد و گفت: تیم شهرداری در مسیر ریل گذاری شده بودجه خود قرار دارد.

مجتبی آباد شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ماهشهرنیوز، اظهار کرد: تیم شهرداری بندرماهشهر طی فصل‌های گذشته ثابت کرده است که همواره از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول بوده و به عنوان یک تیم قدرتمند در لیگ دسته دو کشور به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه در هفته‌های آغازین لیگ دسته دو قرار داریم، عنوان کرد: تیم شهرداری در این فصل تغییرات زیادی در مجموعه کادر و بازیکنان انجام داده که به همین دلیل نیازمند زمان بیشتری جهت هماهنگی است، کمااینکه تاکنون نیز وضعیت این تیم مطلوب بوده و همچنان رو به بهبود است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر تصریح کرد: اعضای شورای شهر بندرماهشهر با توجه به این مهم، بودجه سال جاری این تیم را مصوب کرد و تیم شهرداری در مسیر ریل گذاری شده بودجه خود قرار داشته و هیچگونه درخواستی جهت افزایش بودجه عنوان نشده است.

وی افزود: با این وجود اعضای شورا همچنان بر اساس وظایف نظارتی خود عمل کرده و به صورت مداوم وضعیت اقتصادی و نحوه انجام هزینه این تیم را رصد و بررسی می‌کند.

آباد با اشاره به برخی شایعات پیش آماده در فضای مجازی عنوان کرد: برخی از پیج‌های خبری با عنوان مسائلی که از اساس کذب بوده در حال تلاش برای حاشیه سازی هستند که بنده این افراد را به رعایت انصاف و تقوا دعوت می‌کنم.

وی در پایان با بیان اینکه اعضای شورای شهر به صورت تمام قد از تیم شهرداری حمایت خواهد کرد، خاطرشان کرد: شهرداری بندرماهشهر یک تیم مردمی است که تا کنون جوانان زیادی را به مسیر ورزش هدایت کرده و حمایت از این تیم یکی از خواسته‌های عموم مردم از اعضای شورای شهر بوده است.

https://mahshahr.news/157785کپی شد!
362